Švedski portal za pretočne glasbene vsebine Spotify je pri pristojnih regulatorjih vložil vlogo za dolgo pričakovani vstop na borzo. Delnice bodo vlagateljem ponudili neposredno prek borze v New Yorku, in ne po klasični metodi prve javne ponudbe delnic (IPO).
Kot so napovedali v družbi, bodo na borzni parket uvrstili že izdane delnice, s tem pa ustanoviteljem in vlagateljem omogočili nadaljnji nadzor nad podjetjem. Skupna vrednost delnic bi lahko dosegla milijardo dolarjev, a so v Spotifyju poudarili, da gre za informativno številko.
Švedska družba, ki je bila ustanovljena leta 2006, dve leti pozneje pa je na trgu predstavila storitev, ki je v zadnjem desetletju pripomogla k preoblikovanju glasbenega trga, je, sodeč po vlogi za vstop na borzo, danes vredna okoli 23,4 milijarde dolarjev oziroma dobrih 19 milijard evrov.
Lani so v družbi ustvarili dobre štiri milijarde evrov prihodkov, kar je 38 odstotkov več kot leto prej, izgubo pa povečali na 1,24 milijarde evrov. Med tveganji so poudarili, da tudi v prihodnje morda ne bodo sposobni ustvariti dovolj velikih prihodkov, da bi dosegli dobičkonosnost.
Iz vloge za vstop na borzo je razvidno tudi, da ima Spotify 159 milijonov mesečnih uporabnikov, vključno z 71 milijoni naročnikov. To je dvakrat več od najbližjega zasledovalca, ameriškega podjetja Apple. Spotifyjeva storitev je dostopna v 61 državah in ozemljih, v družbi pa poudarjajo, da je za širitev še veliko prostora.