Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Kako v svetu in pri nas razvijajo pametna omrežja in kaj bomo imeli od tega.
(intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni (intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni Politika bo šla malo bolj v levo, velikih strahov pa nimam, pravi ekonomist Jože Damijan, ki meni, da bo Šarčeva vlada iskala soglasja malo pri Levici, malo pa pri NSi, kadar bo Levica preveč ekstremna. O Binetu Kordežu, ki na njegovem blogu piše o davkih, pa: »Tudi Karl May je najboljše knjige napisal v zaporu.«
Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Podjetje ZkotZ je doslej po vsem svetu prodalo že več kot dva milijona izdelkov, 90 odstotkov jih izvozijo.
(intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem (intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem Britanec Simon Wilkinson ustvarja zgodbe, ki jih prek več medijev in množice spletnih objav gledalcu prepričljivo predstavi kot resnične. Samo za to, da bi mu na koncu pokazal, da je bil manipuliran.

Zelena luč za združitev Luxottice in Essilorja

Čas branja: 1 min
08.03.2018  21:00
Zelena luč za združitev Luxottice in Essilorja
Tržna vrednost družbe, ki se bo po združitvi imenovala EssilorLuxottica, bo 46 milijard evrov; letno bo ustvarila več kot 15 milijard evrov prihodka. Foto: Shutterstock

Združitev italijanskega proizvajalca očal Luxottica in francoskega proizvajalca leč Essilor je dobila dovoljenje EU. Kot je povedala komisarka za konkurenco Margrethe Vestager, raziskava trga, v katero je evropska komisija vključila štiri tisoč optikov po Evropi, ni potrdila prvotnih skrbi Bruslja glede morebitnega oškodovanja konkurence.

Luxottica in Essilor sta načrte o združitvi razkrila januarja lani, ob tem pa so analitiki opozorili, da bi varuh konkurence lahko imel pripombe k združitvi večjega proizvajalca leč in vodilnega proizvajalca okvirjev za očala. Komisija je pred začetkom pregleda trga izrazila pomislek, da bi združeno podjetje, ki ima pod svojo streho prepoznavne znamke, te izkoristilo za to, da bi optike prepričalo o nakupu Essilorjevih leč, s čimer bi s trga izrinilo preostale proizvajalce.

Luxottica je lastnik blagovnih znamk Ray Ban in Oakley ter trgovske verige Sunglass Hut, izdeluje pa tudi okvirje za očala za luksuzne blagovne znamke, kot so Giorgio Armani, Chanel in Prada.

Tržna vrednost družbe, nastale z združitvijo, ki bo največji svetovni proizvajalec očal in leč, bo nekaj več kot 46 milijard evrov. Nova družba, ki se bo po združitvi imenovala EssilorLuxottica, bo letno ustvarila več kot 15 milijard evrov prihodka, od tega več kot polovico v ZDA in 22 odstotkov v Evropi, imela bo skupaj več kot 140 tisoč zaposlenih in prodajna mesta v več kot 150 državah.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Na štiri oči – nastaja gigant za očala in leče

Francoski Essilor si bo pripojil italijansko Luxottico

FINANCE
Članki
Članki Kam pelje surovinski in valutni vlak smrti 3

Negotovost ali kaj nas čaka po sobotnih napadih ZDA, Velike Britanije in Francije?

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

FINANCE
Članki
Članki Kako je z Grčijo – in kako s slovenskim posojilom 2

Grčija je (spet) na dnevnem redu, saj naj bi avgusta predvidoma končala zadnji program pomoči in se dokončno vrnila na trg, če bo šlo...

FINANCE
Članki
Članki Nafta splezala prek 74 dolarjev za sod – kako draga bo pot na počitnice? 3

Po podražitvi prejšnji teden se cena surove nafte viša tudi ta teden – zlasti zaradi razmerja med povpraševanjem in ponudbo, na...

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...