Ameriški ponudnik storitev v oblaku Dropbox, ki storitve oblačne hrambe podatkov ponuja približno 500 milijonom uporabnikov, od tega 200 tisoč podjetjem, želi z javno prodajo delnic in njihovo delno prodajo zasebnemu skladu zbrati 748 milijonov dolarjev oziroma dobrih 600 milijonov evrov.
Zainteresiranim vlagateljem bo Dropbox ponudil 36 milijonov delnic v vrednosti med 16 in 18 dolarji oziroma med 13 in 14,4 evra. Poleg tega bo za sto milijonov dolarjev oziroma dobrih 81 milijonov evrov delnic prodal podružnici družbe Salesforce za upravljanje tveganega kapitala.
IPO Dropboxa bo med večjimi med visokotehnološkimi podjetji v ZDA v zadnjih petih letih in tudi med večjimi letošnjimi načrtovanimi prvimi javnimi prodajami delnic visokotehnoloških podjetij. Rekordno vrednost 11,4 milijarde evrov je s svojim IPO leta 2015 dosegla družba First Data Corp.
Drobbox, ki je lani ustvaril okoli 800 milijonov evrov prihodkov in pod črto, pred plačilom davkov, amortizacije in obresti, dosegel pozitiven rezultat, s svojo dolgo pričakovano javno ponudbo delnic sledi švedskemu portalu za pretočne glasbene vsebine Spotify, ki je pri pristojnih regulatorjih pred kratkim prav tako vložil vlogo za dolgo pričakovani vstop na borzo. Pri Spotifyju so se sicer odločili, da bodo delnice vlagateljem ponudili neposredno prek borze v New Yorku, in ne po klasični metodi prve javne ponudbe delnic.