Prvi Flixbusovi avtobusi so začeli voziti pred petimi leti, na peto obletnico pa s sedeža družbe sporočajo, da so začeli graditi omrežje povezav z vlaki. Z novimi rednimi železniškimi linijami Flix Train bodo povezali Hamburg, Düsseldorf in Köln, do konca leta načrtujejo z vlaki povezati 28 mest.
Kot pravi André Schwämmlein, direktor in soustanovitelj skupine FlixMobility, se avtobus in vlak povsem dopolnjujeta. »S tem, ko smo v Flixmobility dodali še Flix Train, nas bo lahko uporabljalo še več potnikov.« Poleti 2016, ko je Flixbus uvedel avtobusne povezave skozi Slovenijo, je Schwämmlein v intervjuju povedal, da postajajo največji v avtobusnem poslu v Evropi – brez enega avtobusa. Ali bo tako tudi v železniškem prevozu, bo pokazal čas. Prostora za izboljšave pri okostenelih železniških prevoznikih je vsekakor veliko.
S Flixbusom je od ustanovitve leta 2013 potovalo več kot sto milijonov potnikov. Postavili so že več kot 250 tisoč rednih povezav po 1.400 mestih. Letos napovedujejo nove naložbe v razvoj omrežja v 27 državah, med drugim naj bi uvedli povezavo med Ljubljano in Beogradom. Poleg Evrope so se na začetku tega leta začeli širiti v ZDA, kjer uvajajo prve povezave med Kalifornijo in jugozahodno Ameriko. Ekipe Flixbusa imajo sedeže v Berlinu, Münchnu, Parizu, Milanu in Zagrebu. Posebnost Flixbusa je, da deluje kot platforma in da prevoze organizirajo z lokalnimi avtobusnimi podjetji. V Sloveniji sodelujejo z Avrigom-Izletnikom.