(intervju) Na Balkanu vre na več koncih – kako resne so napetosti? (intervju) Na Balkanu vre na več koncih – kako resne so napetosti? V zadnjem letu je na zahodnem Balkanu znova bolj nemirno – demonstracije v Srbiji, protesti v BiH, kosovsko zvišanje carin … Kaj se dogaja, pojasnjuje Rok Zupančič s FDV, ki se zadnjih deset let intenzivno ukvarja s tem nemirnim območjem.
Kdo je najbogatejši Madžar, ki ga v Sloveniji zanimata Emonika in Abanka Kdo je najbogatejši Madžar, ki ga v Sloveniji zanimata Emonika in Abanka Sandor Csanyi, prijatelj Viktorja Orbana, že 27 let vodi banko OTP, ki je postala največja finančna ustanova v regiji. Prek podjetja Granit Polus je vstopil v projekt Emonika, OTP pa bi kupila Abanko.
Bo letos padel rekord z borznimi debiji? Bo letos padel rekord z borznimi debiji? Na borzi bi bilo letos lahko zbranega rekordno svežega kapitala, menijo analitiki. Med najverjetnejšimi IPO se omenjajo tehnološka podjetja Palantir, Slack in Pinterest ter tekmeca Uber in Lyft, ki sta že začela dirko, kdo bo prvi.
(intervju) Dejan Turk, šef A1 in Vip mobile: Slovenski način vodenja se v Srbiji ni obnesel (intervju) Dejan Turk, šef A1 in Vip mobile: Slovenski način vodenja se v Srbiji ni obnesel Dejan Turk vodi dva telekomunikacijska operaterja, slovenski A1 in srbski Vip mobile, in to tako, kot pravi, da zaposlenim ne ukazuje od zadaj, ampak z njimi juriša v prvih vrstah. Slovenski menedžer leta je zdaj še srbski.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.

Začel je z avtom iz peska, danes je kitajski Tesla

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
Kitajska   dodaj
avtomobilska industrija   dodaj
Li Shufu dodaj
Geely dodaj
Ford dodaj
 
Čas branja: 5 min
15.03.2018  21:00
Lastnik kitajskega avtomobilskega podjetja Geely in eden od najbogatejših Kitajcev je kupil skoraj desetodstotni delež Daimlerja. Po nakupu Volva je to že drugi velik poseg na evropski avtomobilski trg. Kaj hoče Li Shufu in kdo sploh je?
Začel je z avtom iz peska, danes je kitajski Tesla
Li Shufu je leta 2014 za Forbes Asia povedal, da je svoj prvi avto zgradil kot deček, narejen je bil iz peska, ker si doma niso mogli privoščiti igrač. »Nisem si mogel zamisliti, da bi kdaj...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

AVTO
Novice
Novice Geelyju zaradi zamude z razkritjem prevzema deleža Daimlerja grozi kazen

Kitajski Zhejiang Geely se je znašel v preiskavi nemškega zveznega organa za finančni nadzor, ki bo odločal o morebitni kazni.

AVTO
Novice
Novice Je proizvodnja avtov na Kitajskem res kakovostnejša kot v Evropi? 14

Tako meni Robin Page, eden izmed vodilnih oblikovalcev pri Volvu. Kaj je glavni razlog?

AVTO
Posel
Posel Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema

"Ob možnosti sovražnega prevzema imamo seveda pripravljen scenarij, a tega ne komuniciramo, saj bi s tem izgubil polovico učinka," pravi...

FINANCE
Članki
Članki EU vztraja pri načrtu obdavčitve spletnih velikanov po prihodkih, ne dobičku

Znanih je nekaj več podrobnosti iz razprave o tem, katere vrste prihodki bi bili upoštevani v predlaganem sistemu, kakšni so predlagani...

AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW