Novi načrt proti davčnim zvijačam: minimalni svetovni davek na dobiček Novi načrt proti davčnim zvijačam: minimalni svetovni davek na dobiček OECD snuje nove ukrepe proti izogibanju davkom s fiktivnim prikazovanjem dobičkov v davčno ugodnejših državah. Ideja o uvedbi minimalne svetovne stopnje davka na dobiček je zrasla na nemškem in francoskem zelniku, podpirajo pa jo tudi Američani.
Boeing na ražnju: kdo bo kupil letala, ki lahko strmoglavijo? Boeing na ražnju: kdo bo kupil letala, ki lahko strmoglavijo? Tako obsežne prepovedi letenja, kot se je prejšnji teden zgodila enemu izmed dveh največjih proizvajalcev letal na svetu, v zgodovini še ni bilo. Ogrožena so več kot 560 milijard evrov vredna naročila Boeingovih novih letal. Se je vodstvo Boeinga preveč ukvarjalo z lobiranjem in premalo z razvojem?
(intervju) Iz oči v oči z judovsko advokatko, ki brani Palestince v Izraelu (intervju) Iz oči v oči z judovsko advokatko, ki brani Palestince v Izraelu Grki so na festivalu v Solunu na evropski premieri zmagovalnega dokumentarnega filma Advocate s stoječimi ovacijami, toplimi besedami in stiski rok sprejeli njegovo glavno junaki­njo, izraelsko odvetnico Leah Tsemel, ki že 50 let brani pravice Palestincev in judovskih aktivistov na izraelskih sodiščih.
(intervju) Avtonomni robot bo imel tudi svoj bančni račun (intervju) Avtonomni robot bo imel tudi svoj bančni račun Kdo bo odgovarjal za nesrečo pametnega avtomobila? Bo robot lahko opravljal politično funkcijo? Kdo bo lastnik robotovega izuma – človek ali robot sam? Pametni avtonomni robot bo elektronska oseba s svojimi pravicami in obveznostmi, napoveduje Raphaël Rault, francoski odvetnik in strokovnjak za računalniško komunikacijsko pravo.
Ženske, moški in preostali spoli. Švicarji izganjajo gospe in gospode. Ženske, moški in preostali spoli. Švicarji izganjajo gospe in gospode.  V Swiss Re, če vas povabijo na večerjo, boste dobrodošli, če pridete s »tisto partner«.

Turški Cengiz je z naskokom najcenejši

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
ceste   dodaj
Družba za... dodaj
Ivan Zidar dodaj
Swietelsky... dodaj
 
Čas branja: 1 min
22.03.2018  21:00
Turški Cengiz je z naskokom najcenejši
Predor Karavanke, ki ga je zgradil SCT Ivana Zidarja, smo odprli leta 1991. To je edini enocevni predor na avtocestnem omrežju v Sloveniji.

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
ceste   dodaj
Družba za avtoceste v... dodaj
Ivan Zidar dodaj
Swietelsky... dodaj

Najugodnejšo ponudbo za gradnjo slovenskega odseka predora Karavanke je oddal turški gradbeni velikan Cengiz Insaat, ki bi predor zgradil za 89,2 milijona evrov. Pri Darsu so sicer doslej vrednost gradbenih del projekta ocenjevali na 121,5 milijona evrov, vrednost celotnega projekta pa na približno 156 milijonov evrov. Razlike med najcenejšo in najdražjo ponudbo so kar 50 milijonov evrov, enako kot na avstrijski strani, kjer se ponudbe gibljejo od 89,9 do 140,3 milijona evrov.

Na avstrijski strani je sicer predor nekoliko daljši: od skupno 7,9 kilometra predora sta 4.402 metra na avstrijski strani, 3.546 metrov pa na slovenski strani. Kljub temu naj bi še iz časov Ivana Zidarja slovenski del predora veljal za geološko zahtevnejšega. Na slovenski strani je treba zgraditi tudi viadukt in približno 600 metrov dovozne ceste. Z oceno, da je slovenski del zahtevnejši, pa se ne strinjajo pri švicarskem gradbincu Implenia. V Avstriji je Implenia oddala najvišjo ponudbo, gradili bi za 140,3 milijona evrov, slovenski odsek pa bi zgradili za 114,8 milijona evrov.

Najcenejši ponudnik za avstrijski del predora je konzorcij Swietelsky Tunnelbau in Swietelsky Baugesellschaft, ki bi gradil za 89,9 milijona evrov. In kdo je turški ponudnik Cengiz Insaat? Gre za istanbulsko družbo, ki se uvršča med največja gradbena podjetja v Turčiji. Gradijo avtoceste, mostove, viadukte, predore, podzemno železnico, železnice, hidro­elektrarne in letališča. Najdemo jih tudi v konzorciju turških gradbincev, ki gradijo letališče v Istanbulu za 150 milijonov potnikov, ki bo največje na svetu, stalo pa bo med 22 in 25 milijardami evrov. Cengiz Insaat ima sicer gradbišča v Azarbajdžanu, BiH, severnem Iraku in v Kazahstanu. S ponudbo za predor Karavanke so se prvič pojavili na slovenskem gradbenem trgu. Če jim s ponudbo uspe, bo to zanje prva referenca na trgu EU. Druga cev predora Karavanke bo zgrajena leta 2023, vendar bo nato zaradi prenove dve leti zaprta obstoječa cev, tako da bodo promet v obeh ceveh sproščen šele leta 2025.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
GRADBENIŠTVO
Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?

Dars je danes odpiral ponudbe za gradnjo druge cevi predora Karavanke. Zanimivo je, da smo dobili povsem enak razpon cen kot na avstrijski...

FINANCE
Članki
Članki W. Buffett svari: Ne zadolžujte se za nakup delnic

To je sloviti naložbenik Warren Buffett med drugim zapisal v pismu delničarjem svoje družbe Berkshire Hathaway, ki je z leti pridobilo...

FINANCE
Članki
Članki Preiskovalci afere Carillion pozvali k razbitju štirih revizijskih velikanov 2

To je ena od zahtev v okviru parlamentarne raziskave, ki je proučevala vzroke za propad družbe Carillion, drugega največjega britanskega...

FINANCE
Članki
Članki Italija: prihodnja koalicijska partnerja premaknila trg 1

Populistično Gibanje petih zvezd ter skrajno desna Liga sta iz koalicijske pogodbe naknadno sicer umaknila točko, da bo nova vlada...