Manager

Adria Kombi z vlaki do Münchna privablja tovor v Koper

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

22.03.2018 21:00
Čas branja: 1 min
Adria Kombi z vlaki do Münchna privablja tovor v Koper
Rok Svetek, Adria Kombi: »Zdaj je konjunktura in promet raste. Če bomo pametni, bo dela dovolj za vse.«

Adria Kombi, organizator prevozov po železnicah, je v sodelovanju z nemškim partnerjem Kombiverker marca uvedel tri redne povezave z vlakom iz Luke Koper do Münchna. Za začetek pričakujejo, da bodo imeli izgubo, v pol leta pa bi lahko že kaj pokazali. »Zdaj je konjunktura in promet raste, tudi v severnih pristaniščih je tovora dovolj. Če bomo pametni, bo dela za vse dovolj,« pravi Rok Svetek, direktor Adria Kombija.

Glavni izziv je nabrati zadostne količine tovora, da lahko ponudijo dobre cene. Koper je sicer približno 250 kilometrov bližje Münchnu kot Hamburg, prednost severne povezave pa je, da je proga čez Nemčijo ravninska. Druga njihova prednost so daljši vlaki. Iz Hamburga proti Münchnu lahko vozijo 750 metrov dolgi vlaki, pri nas pa izogibališča omogočajo največ 505 metrov dolge vlake.

Storitev tržijo predvsem lokalnim bavarskim podjetjem, nekaj tovora pa gre tudi v Hamburg in Duisburg. Lastniki tovora so v glavnem ladjarji in nemški špediterji. V Luki Koper ocenjujejo, da je to zanje pomemben korak naprej, ker doslej niso imeli redne železniške povezave z bavarsko prestolnico. Luka Koper ima sicer največ rednih vlakovnih povezav z Madžarsko in Slovaško, več vlakov na teden pa polnijo tudi za Češko in Poljsko. Vsak teden napolnijo približno 90 parov vlakov, v obe smeri to pomeni 180 kontejnerskih vlakov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Transport in logistika
Rok Svetek v akciji: polnil bo po tri vlake na teden iz Luke Koper v München
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Rok Svetek v akciji: polnil bo po tri vlake na teden iz Luke Koper v München 1

Adria Kombi v sodelovanju z nemškim partnerjem Kombiverker odpira redno tovorno železniško povezavo iz Luke Koper v bavarsko prestolnico

FINANCE
Transport in logistika
(Anketa) Koliko bomo zaslužili v letu 2018 s premikanjem tovora čez Slovenijo?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (Anketa) Koliko bomo zaslužili v letu 2018 s premikanjem tovora čez Slovenijo?

Lahko tudi letos pričakujemo tako hitro rast v logistiki kot v letu 2017? V podjetjih so večinoma optimistični.

FINANCE
Transport in logistika
Na Slovenskih železnicah dahnili »da« Stadlerjevi ponudbi, kupili bodo potniške vlake za 170 milijonov evrov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Na Slovenskih železnicah dahnili »da« Stadlerjevi ponudbi, kupili bodo potniške vlake za 170 milijonov evrov 3

Minilo je pet mesecev, odkar je potekel rok za oddajo ponudb za nakup potniških vlakov, na katero se je odzval zgolj Stadler. Zakaj na železnicah tako mečkajo?

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.

FINANCE
Transport in logistika
Kaj je v ozadju 30-odstotne rasti pretovora avtomobilov v Luki Koper
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kaj je v ozadju 30-odstotne rasti pretovora avtomobilov v Luki Koper

Pretovor v Luki Koper v prvih treh mesecih letošnjega leta je ostal bolj ali manj na podobnih ravneh kot v enakem lanskem obdobju, presenečenje pa so avtomobili, kjer so pri količinah zrasli za 29 odstotkov, pri prihodkih pa za 30

FINANCE
Transport in logistika
Se lahko ponovi vstaja v Luki Koper in kako napetosti vplivajo na ceno delnice
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Se lahko ponovi vstaja v Luki Koper in kako napetosti vplivajo na ceno delnice 3

Cena delnice Luke Koper je v zadnjem letu zrasla za 25 odstotkov, vlagatelji se ne vznemirjajo

FINANCE
Transport in logistika
Kakšen socialni sporazum je dosežen v Luki Koper?
Transport in logistika
Transport in logistikaPetra Sovdat Kakšen socialni sporazum je dosežen v Luki Koper?

Žerjavisti ne bodo štrajkali, uprava jim ne bo jemala pravic, ki jih imajo. O IPS delavcih pa še vedno nič...

FINANCE
SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje
PRO
Finance
BREZPLAČNO
Finance prPRO SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje (PRO)

Odgovor boste našli v prilogo Sodobno bančništvo in zavarovalništvo, ki si jo lahko brezplačno prenesete s spleta