(intervju) Verjetnost katastrofe je velikanska. Mi pa v Bruselj pošiljamo dokumente, da te kap. (intervju) Verjetnost katastrofe je velikanska. Mi pa v Bruselj pošiljamo dokumente, da te kap. Klimatologinja Lučka Kajfež Bogataj je kritična tako do neukrepanja slovenskih vlad kot do gospodarstvenikov, ki zaradi kratkoročnega razmišljanja mižijo pred podnebnimi težavami, ne zdi pa se ji pregrešna niti misel, da bi preverjali, ali nevladne organizacije (tudi okoljske) vedno delujejo v javnem interesu.
Lendava po 100 letih: Slovenska? Madžarska? Oboje, toda - ali cveti? Lendava po 100 letih: Slovenska? Madžarska? Oboje, toda - ali cveti? Na začetku 20. stoletja je bilo v Lendavi tri četrtine prebivalstva madžarskega, danes je slika obrnjena. V podjetništvu so bili posebej močni Judi, danes pa Lendavčani delajo v podjetjih s kapitalom različnega izvora. Gospodarstvo, ki se sicer pobira, pa je še daleč od nekdanjih zlatih časov.
Filmarka, ki se je odločila, da ne bo luzerka Filmarka, ki se je odločila, da ne bo luzerka Urša Menart je lani na Festivalu slovenskega filma postala prva slovenska filmska režiserka z vesno za najboljši slovenski film Ne bom več luzerka. In tako kot glavna junakinja se je odločila, da bo stvari vzela v svoje roke ter se kljub težkim delovnim razmeram prav nič luzersko posvetila filmu.

Adria Kombi z vlaki do Münchna privablja tovor v Koper

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
Adria Kombi dodaj
Luka Koper dodaj
Rok Svetek dodaj
Adria dodaj
 
Čas branja: 1 min
22.03.2018  21:00
Adria Kombi z vlaki do Münchna privablja tovor v Koper
Rok Svetek, Adria Kombi: »Zdaj je konjunktura in promet raste. Če bomo pametni, bo dela dovolj za vse.«

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
Adria Kombi dodaj
Luka Koper dodaj
Rok Svetek dodaj
Adria dodaj

Adria Kombi, organizator prevozov po železnicah, je v sodelovanju z nemškim partnerjem Kombiverker marca uvedel tri redne povezave z vlakom iz Luke Koper do Münchna. Za začetek pričakujejo, da bodo imeli izgubo, v pol leta pa bi lahko že kaj pokazali. »Zdaj je konjunktura in promet raste, tudi v severnih pristaniščih je tovora dovolj. Če bomo pametni, bo dela za vse dovolj,« pravi Rok Svetek, direktor Adria Kombija.

Glavni izziv je nabrati zadostne količine tovora, da lahko ponudijo dobre cene. Koper je sicer približno 250 kilometrov bližje Münchnu kot Hamburg, prednost severne povezave pa je, da je proga čez Nemčijo ravninska. Druga njihova prednost so daljši vlaki. Iz Hamburga proti Münchnu lahko vozijo 750 metrov dolgi vlaki, pri nas pa izogibališča omogočajo največ 505 metrov dolge vlake.

Storitev tržijo predvsem lokalnim bavarskim podjetjem, nekaj tovora pa gre tudi v Hamburg in Duisburg. Lastniki tovora so v glavnem ladjarji in nemški špediterji. V Luki Koper ocenjujejo, da je to zanje pomemben korak naprej, ker doslej niso imeli redne železniške povezave z bavarsko prestolnico. Luka Koper ima sicer največ rednih vlakovnih povezav z Madžarsko in Slovaško, več vlakov na teden pa polnijo tudi za Češko in Poljsko. Vsak teden napolnijo približno 90 parov vlakov, v obe smeri to pomeni 180 kontejnerskih vlakov.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Rok Svetek v akciji: polnil bo po tri vlake na teden iz Luke Koper v München 1

Adria Kombi v sodelovanju z nemškim partnerjem Kombiverker odpira redno tovorno železniško povezavo iz Luke Koper v bavarsko prestolnico

FINANCE
Članki
Članki Kam pelje surovinski in valutni vlak smrti 2

Negotovost ali kaj nas čaka po sobotnih napadih ZDA, Velike Britanije in Francije?

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

FINANCE
Članki
Članki Se evropsko stališče do brexita mehča? 5

Po poročanju Business Insiderja (BI) evropski parlament pripravlja resolucijo, s katero naj bi EU pozval k več prožnosti; v pisarni...

FINANCE
Članki
Članki Preiskovalci afere Carillion pozvali k razbitju štirih revizijskih velikanov 2

To je ena od zahtev v okviru parlamentarne raziskave, ki je proučevala vzroke za propad družbe Carillion, drugega največjega britanskega...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki