Novi šef Volkswagna je postal Herbert Diess, ki je nasledil Matthiasa Müllerja in bo moral temeljito prestrukturirati koncern.
Po mnenju poznavalcev je prenova nujna tako zaradi tehnoloških izzivov, kot sta prehod na električni pogon ter informatizacija, kot tudi zaradi Volkswagnovih lastnih slabosti. Tako se koncern še vedno sooča s posledicami afere Dieselgate, ki je izbruhnila septembra 2015 in se kaže v milijonskih tožbah ter omajanem ugledu. Lastniki pa koncernu očitajo tudi neučinkovito organiziranost in premajhno dobičkonosnost.
Po mnenju poznavalcev je Diess pravi mož za to nalogo, saj je pri prejšnjem delodajalcu BMW kot šef razvoja učinkovito zniževal stroške. Pri Volkswagnu bo poleg vodenja koncerna še naprej vodil tudi blagovne znamke Volkswagen, Seat in Škoda, bo pa tudi vodja tehnološkega razvoja v skupini.
Za večjo učinkovitost bodo v Volkswagnu 12 avtomobilskih znamk povezati v tri segmente: masovnega, premium in super premium. Proizvodnjo za kitajski trg bodo tudi združili v posebno enoto. Enoto za proizvodnjo tovornjakov in avtobusov bodo pripravili za borzno kotacijo v prihodnjem letu in tako pridobili dodatna sredstva, vendar namera Volkswagen ohraniti kontrolni delež.
»Vsi se zavedamo, kako dinamično se bo avtomobilska panoga razvijala v prihodnjih letih,« je dejal Dies po pisanju tednika Handelsblatt in dodal, da bodo z novim organizacijskim sistemom menedžerjem posameznih programov omogočali veliko hitrejše odločanje.