Ameriška trgovska veriga Walmart bo prevzela 77 odstotkov indijskega spletnega trgovca Flipkart in za to odštela 16 milijard dolarjev (13,4 milijarde evrov). Ameriški velikan je Flipkartu napovedal tudi za 1,7 milijarde evrov investicij.
Walmart je v tekmi za večinski delež v indijskem spletnem trgovcu, ki sta ga leta 2007 zasnovala Bini Bansal in Sačin Bansal, premagal ameriškega spletnega trgovca Amazon. Posel bi lahko pomembno vplival na načrte Amazona v Indiji. ki se s Flipkartom že od leta 2013 v dragi bitki bojuje za prevlado na enem od najhitreje rastočih trgov spletne prodaje na svetu.
Podobno kot Amazon je tudi Flipkart začel kot spletni trgovec s knjigami, danes pa ponuja vse od oblačil in elektronike do športne opreme in pohištva. Flipkart, ki ima več kot sto milijonov uporabnikov in vsak mesec odpošlje osem milijonov paketov, sicer še vedno posluje v rdečih številkah. V poslovnem letu, ki se je končalo konec marca 2017 (novejših podatkov še ni), se je izguba krepko povečala, na skoraj 1,1 milijarde evrov. Kljub temu je Walmartu s prevzemom Flipkarta, predvsem z vstopom na indijski trg z 1,3 milijarde prebivalci in vrednostjo spletnih nakupov, ki bo po oceni Morgan Stanleyja v desetih letih zrasla na skoraj 170 milijard evrov, uspel veliki met.
Več o tem, kako je nastal indijski velikan spletnega nakupovanja, lahko preberete na strani 24.