Manager
Komentar

Dragi zobozdravnik, se jeziš na Hrvata?

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

Avtor
avtor
10.05.2018 21:00
Čas branja: 3 min

V nadaljevanju:

Vsake toliko med nekaterimi slovenskimi (zobo)zdravniki zavre. Hrvaški zobozdravniki, ki imajo med svojimi pacienti oziroma kupci kar veliko Slovencev, vsake toliko oglašujejo svoje storitve,...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 9 EUR

    NA VOLJO SAMO DO 5. MAJA!

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Podkastov in Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa in Podjetnikovega opomnika.

  • Finance - testni dostop

    [Omejena ponudba] Odklenite celotno vsebino članka in izkoristite 14-dnevni testni spletni dostop do Finance.si!

    14-dnevni spletni dostop se ob izteku zaključi in vas ne zavezuje k naročilu časnika Finance. Povezavo do naročilnice najdete » TUKAJ «.

    Finance testni dostop

    Moje finance
    Finančna šola
    Kako postati mojster spletnega oglaševanja?
    Moje finance
    Finančna šolaPia Bedene Kako postati mojster spletnega oglaševanja?

    Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?

    FINANCE
    Avto
    (Nakup rabljenega avta v tujini, 1. del): Kako prepoznati goljufive oglase na portalu mobile.de?
    Avto
    AvtoMiloš Milač (Nakup rabljenega avta v tujini, 1. del): Kako prepoznati goljufive oglase na portalu mobile.de? 4

    V večini goljufivih oglasih so prodajalci fizične osebe, ki na kupce prežijo z avtomobili z nižjimi cenami, manjšim številom kilometrov in boljšo opremo kot pri primerljivih avtih registriranih prodajalcev.

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

    FINANCE
    Manager
    Ali Apple usodno spreminja igro oglaševanja
    Manager
    ManagerDomen Pavlič Ali Apple usodno spreminja igro oglaševanja

    Ameriški tehnološki gigant na prvo mesto postavlja zasebnost uporabnikov in oglaševalcem napoveduje težje čase.

    FINANCE
    Slovenija
    Kaj je kontekstno trženje in zakaj je vse bolj priljubljeno
    Slovenija
    SlovenijaJakob Žorž Kaj je kontekstno trženje in zakaj je vse bolj priljubljeno 4

    Digitalno trženje prehaja v novo obdobje, ko oglasnih sporočil in kampanj ne bodo več določali tržni segmenti, ampak dogodki na nakupni poti ter življenjske situacije in vedenje kupcev

    Moje finance
    Razno
    Prepoznajte trike lažne popolnosti na spletu
    Moje finance
    RaznoMaja Virant Prepoznajte trike lažne popolnosti na spletu

    Družbena omrežja so polna popolnosti: popolnih postav, obrazov, kože, las, popolne sreče in veselja na vsaki objavljeni fotografiji. K temu pripomorejo tudi filtri – takšni, ki spremenijo ten kože, zmanjšajo nos, povečajo ustnice, toliko spremenijo osebe na fotografijah, da bi jih lahko, če bi jih srečali na ulici, zgrešili. Navidezna popolnost je postala zlati standard. A v Veliki Britaniji denimo po novem vplivneži ne smejo več uporabljati »zavajajočih« filtrov v plačanih oglasih za nego kože in kozmetične izdelke. Kaj morate vedeti o prikritem oglaševanju na družbenih omrežjih.

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti