(intervju) Na Balkanu vre na več koncih – kako resne so napetosti? (intervju) Na Balkanu vre na več koncih – kako resne so napetosti? V zadnjem letu je na zahodnem Balkanu znova bolj nemirno – demonstracije v Srbiji, protesti v BiH, kosovsko zvišanje carin … Kaj se dogaja, pojasnjuje Rok Zupančič s FDV, ki se zadnjih deset let intenzivno ukvarja s tem nemirnim območjem.
Kdo je najbogatejši Madžar, ki ga v Sloveniji zanimata Emonika in Abanka Kdo je najbogatejši Madžar, ki ga v Sloveniji zanimata Emonika in Abanka Sandor Csanyi, prijatelj Viktorja Orbana, že 27 let vodi banko OTP, ki je postala največja finančna ustanova v regiji. Prek podjetja Granit Polus je vstopil v projekt Emonika, OTP pa bi kupila Abanko.
Bo letos padel rekord z borznimi debiji? Bo letos padel rekord z borznimi debiji? Na borzi bi bilo letos lahko zbranega rekordno svežega kapitala, menijo analitiki. Med najverjetnejšimi IPO se omenjajo tehnološka podjetja Palantir, Slack in Pinterest ter tekmeca Uber in Lyft, ki sta že začela dirko, kdo bo prvi.
(intervju) Dejan Turk, šef A1 in Vip mobile: Slovenski način vodenja se v Srbiji ni obnesel (intervju) Dejan Turk, šef A1 in Vip mobile: Slovenski način vodenja se v Srbiji ni obnesel Dejan Turk vodi dva telekomunikacijska operaterja, slovenski A1 in srbski Vip mobile, in to tako, kot pravi, da zaposlenim ne ukazuje od zadaj, ampak z njimi juriša v prvih vrstah. Slovenski menedžer leta je zdaj še srbski.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.

Referendum o drugem tiru padel, kako naprej

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
drugi tir   dodaj
politika   dodaj
Vili Kovačič dodaj
Vrhovno sodišče... dodaj
Miro Cerar dodaj
 
Čas branja: 1 min
17.05.2018  21:00
Referendum o drugem tiru padel, kako naprej
Projekt drugega tira obsega 27 kilometrov proge, večina so predori, skupaj jih je osem, dodatno bo treba zgraditi dva mostova, dva viadukta in eno galerijo.

Obveščaj me o novih člankih:  
drugi tir   dodaj
politika   dodaj
Vili Kovačič dodaj
Vrhovno sodišče... dodaj
Miro Cerar dodaj

Pobudnikom referenduma o zakonu o izgradnji drugega tira Divača–Koper tudi na ponovljenem glasovanju – tako kot septembra lani – zaradi nizke udeležbe ni uspelo zbrati zadostnega števila glasov proti zakonu. Pobudnik referenduma Vili Kovačič sicer vztraja in napoveduje nadaljnje pritožbe.

Da so volivci o istem zakonu na referendumu odločali dvakrat, se je zgodilo prvič v zgodovini. Vrhovno sodišče je razveljavitev prvega glasovanja med drugim argumentiralo s tem, da je vlada vodila nepošteno enostransko kampanjo, za kar pa ne bi smela porabiti proračunskih sredstev. Premier Miro Cerar je po odločitvi vrhovnega sodišča odstopil s položaja predsednika vlade.

Kakšen je načrt z drugim tirom? Vlada od Madžarske pričakuje 200 milijonov evrov, prav toliko naj bi tudi sama namenila za kapital projektne družbe za gradnjo drugega tira 2TDK, poleg tega pričakuje 250 milijonov evrov nepovratnih evropskih sredstev in 350 milijonov evrov posojila Evropske investicijske banke ali Slovenske izvozne in razvojne banke (SID banke).

Po zdajšnjih predvidevanjih bo gradnja stala 961 milijonov evrov, vendar je to le ocena. V nedavni predvolilni anketi revije Manager so vse vprašane politične stranke sicer napovedale, da so za gradnjo drugega tira, vendar ne tako, kot si je zamislila Cerarjeva vlada. Med kandidati za posle pri drugem tiru se omenjajo predvsem Kolektor, Riko in GH Holding. Pogodba z izvajalci za pripravljalna dela je že podpisana. Zmagal je konzorcij: Kolektor Koling, CGP in Euroasfalt.

Projekt drugega tira obsega 27 kilometrov proge, večina so predori, skupaj jih je osem, dodatno bo treba zgraditi dva mostova, dva viadukta in eno galerijo. Gradnja bo trajala do leta 2025, lahko tudi dlje, kar bo sodelujočim podjetjem zagotavljalo konstanten denarni tok.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
7 vprašanj in odgovorov pred novim referendumom o drugem tiru 38

Pomisleki ostajajo enaki: od cene in finančne konstrukcije do predpostavk rasti pretovora in novih delovnih mestih

FINANCE
Prvi aneks na drugem tiru: kako se je gradnja izvlečnega tira podražila za četrtino 33

Kriva so dodatna dela, trdijo v Kolektorju Kolingu Stojana Petriča in državnem DRSI, ki ga vodi Damir Topolko

FINANCE
Dva aneksa za Kolektor Koling: podražila se je tudi gradnja kočevske proge 16

Trd apnenec, dodatna dela in novo projektiranje so krivi za podražitev modernizacije kočevske proge

TRANS-LOG
Novice
Novice Nov preobrat pri drugem tiru: 2TDK je pripravila investicijski program za pripravljalna dela 2

Ker zakon o drugem tiru še ni uveljavljen, ni mogoče potrditi investicijskega programa za drugi tir, zato ni mogoče zasaditi lopate....

FINANCE
Članki
Članki ECB zapira pipico? Kaj to pomeni za ceno posojil, delnice in tudi prevzem Cinkarne Celje? 9

Kakšne spremembe so spodbujevalni ukrepi ECB pustili na različnih segmentih trga, kakšni bodo po pričakovanju analitikov naslednji...

AVTO
Posel
Posel Sanjski izzivi ali nočne more – kaj se dogaja s Teslo 3

Nad ameriško družbo za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla pod vodstvom Elona Muska se v zadnjem času zgrinjajo oblaki –...

AVTO
Novice
Novice (dieselgate) S tožbo nad Volkswagen tudi več tisoč Slovencev

V pomoč jim utegne biti danes objavljena odločitev kölnskega sodišča, da kupci vozil z nameščenimi odklopnimi napravami lahko...