Nemški proizvajalec avtomobilskih delov Bosch je razvil tehnologijo, s katero bodo lahko proizvajalci dizelskih vozil zmanjšali izpuste dušikovih oksidov. Ti bi tako bili občutno manjši od mejnih vrednosti, ki naj bi začele veljati leta 2020.
Kot od leta 2017 zahteva evropska zakonodaja, novi modeli avtomobilov, ki so testirani v skladu z mešanico mestnega, zunajmestnega in avtocestnega voznega cikla, ne proizvajajo več kot 168 miligramov izpustov dušikovih oksidov na kilometer. Mejne vrednosti bodo od leta 2020 znižane na 120 miligramov. Vozila, ki bodo opremljena z novo Boschevo tehnologijo, bodo po navedbah družbe proizvedla 13 miligramov, pri vožnji po mestu pa do 40 miligramov izpustov dušikovih oksidov.
Takšne izpuste omogoča kombinacija napredne tehnologije vbrizgavanja goriva, na novo razvitega sistema za upravljanje zračnega pretoka in inteligentnega upravljanja temperature, so pojasnili v Boschu in dodali, da ukrepi za zmanjševanje izpustov dušikovih oksidov na porabo goriva ne vplivajo veliko, dizel pa ohranja svoje primerjalne prednosti v smislu ekonomičnosti porabe goriva in izpustov ogljikovega dioksida. Nova tehnologija temelji na komponentah, ki so na trgu že dostopne, tako da jo lahko proizvajalci že vključijo v proizvodnjo.