Društvo za marketing Slovenije (DMS) je na 23. Slovenski marketinški konferenci (SMK), ki jo skupaj z DMS organizira Akademija Časnika Finance, podelilo letošnje nagrade marketinška odličnost 2018, s katero so nagrajena najboljša slovenska podjetja, v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov.
V kategoriji B2B je slavilo podjetje Knauf Insulation, v kategoriji mala in srednja podjetja v B2C podjetje ZkotZ, v kategoriji velika podjetja v B2C pa Droga Kolinska, ki je postala tudi veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2018. Poleg zmagovalcev kategorij so bili med finalisti še A1 Slovenija, Ceneje, Dewesoft, DOBA Fakulteta, Petrol in Zavarovalnica Triglav.
Gre za nagrado marketinško usmerjenim podjetjem, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in prepletanjem poslovnih funkcij znotraj podjetja uresničujejo marketinško poslanstvo v svojem vsakodnevnem poslovanju in celostni strategiji. Nagrada je namenjena priznanju odlične strateške marketinške naravnanosti celotnega podjetja in tudi izvedbene odličnosti.