Manager

Droga Kolinska veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

31.05.2018 21:00
Čas branja: 1 min
Droga Kolinska veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost
Nagrade marketinška odličnost v kategoriji velika podjetja v B2C se je na SMK veselila ekipa Droga Kolinske, ki je postala tudi veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2018.

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je na 23. Slovenski marketinški konferenci (SMK), ki jo skupaj z DMS organizira Akademija Časnika Finance, podelilo letošnje nagrade marketinška odličnost 2018, s katero so nagrajena najboljša slovenska podjetja, v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov.

V kategoriji B2B je slavilo podjetje Knauf Insulation, v kategoriji mala in srednja podjetja v B2C podjetje ZkotZ, v kategoriji velika podjetja v B2C pa Droga Kolinska, ki je postala tudi veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2018. Poleg zmagovalcev kategorij so bili med finalisti še A1 Slovenija, Ceneje, Dewesoft, DOBA Fakulteta, Petrol in Zavarovalnica Triglav.

Gre za nagrado marketinško usmerjenim podjetjem, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in prepletanjem poslovnih funkcij znotraj podjetja uresničujejo marketinško poslanstvo v svojem vsakodnevnem poslovanju in celostni strategiji. Nagrada je namenjena priznanju odlične strateške marketinške naravnanosti celotnega podjetja in tudi izvedbene odličnosti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
(intervju) Kako optimizirati marketinški proračun
Finance
Mateja Bizjak (intervju) Kako optimizirati marketinški proračun

Podpredsednik podjetja Kearney Strategic Operations pravi, da le malo podjetij obvlada umetnost uspešnega sledenja donosnosti naložb (ROI) v marketing, COVID-19 pa je vanjo vnesel še dodatne izzive, a marketingu prinesel tudi izjemno priložnost za repozicioniranje znotraj organizacije.

FINANCE
Manager
Koronabilanca
Manager
ManagerBojana Humar Koronabilanca 2

Skupni imenovalec tistih podjetij, ki jim epidemija ni prišla do živega, je, da sistematično vlagajo v razvoj, se digitalizirajo, hitro prilagajajo novim razmeram in veliko ukvarjajo s potrebami kupcev.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Furs v nadzor izplačil nagrad v delnicah in delniških opcijah
Finance
Tanja Smrekar Furs v nadzor izplačil nagrad v delnicah in delniških opcijah 8

Pod drobnogledom so predvsem podjetja v tuji lasti in njihovi vodilni kadri; objavljamo izračun, kako so omenjene nagrade obremenjene z davki in prispevki

IZVOZNIKI
Novice
Saša Bavec: V petih letih želimo v Škofji Loki investirati sto milijonov evrov
Izvozniki.si
NoviceMateja Bertoncelj Saša Bavec: V petih letih želimo v Škofji Loki investirati sto milijonov evrov 3

V Knaufu Insulation so sprejeli načrt strateškega razvoja, ki bo obrat s 60-letno zgodovino spremenil v moderno tovarno, ki sledi trajnostnim načelom

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti