Manager

Kako sta Estonca začela s tremi tisočaki in v petih letih zgradila milijardni Taxify

Zgodba Taxifya se je začela s tri tisoč evri, ki si jih je Markus Villig pri 19 letih sposodil od staršev. Z bratom Martinom je v petih letih razvil podjetje z aplikacijo za naročanje prevozov, ki je po zadnji investiciji na čelu z Daimlerjem vredno več kot milijardo evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

Avtor
15.06.2018 08:13
Čas branja: 5 min
Kako sta Estonca začela s tremi tisočaki in v petih letih zgradila milijardni Taxify
Brata Markus (desno) in Martin Villig sta v petih letih ustvarila samoroga, v intervjujih, ki jih veliko pogosteje kot Martin daje Markus, pa zasluge drugega pri razvoju podjetja najraje kar zamolčita.

V nadaljevanju:

Ko sta gospa in gospod Villig svojemu 19-letnemu sinu Markusu pred petimi leti posodila tri tisoč evrov, sta si verjetno mislila, da jih ne bosta videla nikoli več. Po drugi strani pa sta morda...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Avto
Daimler presenetil z odličnimi rezultati, napovedali cepitev
Avto
AvtoUroš Božin Daimler presenetil z odličnimi rezultati, napovedali cepitev

Napoved o cepitvi je spodbudila rast delnice. Okrevanje avtomobilskega sektorja je bilo v zadnjem trimesečju hitrejše od predvidevanj. V družbi pričakujejo pozitiven razvoj poslovanja v 2021.

FINANCE
Avto
Renault prodal lastniški delež v Daimlerju
Avto
AvtoUroš Božin Renault prodal lastniški delež v Daimlerju 4

S prodajo želijo zmanjšati zadolženost in financirati svojo preobrazbo.

FINANCE
IKT
Od pomladi bo lahko tudi avto plačilna naprava
IKT
IKTEsad Jakupović Od pomladi bo lahko tudi avto plačilna naprava 1

Vnašanje gesel ali zanašanje na mobilno napravo za preverjanje pristnosti plačil bo morda kmalu preteklost, vsaj za voznike avtomobilov blagovnih znamk v lasti korporacije Daimler

FINANCE
Vlagatelj Maks
Maksov piknik vlagateljev: resna vlagateljska vprašanja ob sproščenem ozračju
FINANCE
PMM
Po BMW z veliko rastjo prodaje še Mercedes-Benz
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Po BMW z veliko rastjo prodaje še Mercedes-Benz

Nemška prestižna znamka je v prvem letošnjem četrtletju povečala prodajo za 21,8 odstotka. Največjo, kar 60-odstotno, rast je dosegla na Kitajskem.

FINANCE
Uber v Sloveniji: bo tokrat uspelo? Ga kdo še želi?
Finance
Rok Pikon Uber v Sloveniji: bo tokrat uspelo? Ga kdo še želi? 1

Kljub temu, da je Uber z leti morda izgubil nekaj sijaja, bi bilo dobro spremeniti zakon o prevozih in odpraviti administrativne ovire za vstop Uberja in podobnih ponudnikov prevozov. A glede na to, kako hitro vladna koalicija izgublja glasove v parlamentu, je vprašanje, ali ni tudi minister Vrtovec s svojo reformo prepozen za to.

FINANCE
Transport in logistika
Kako je obdavčen Uber, če plačate vožnjo prek aplikacije?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako je obdavčen Uber, če plačate vožnjo prek aplikacije?

Tehnologija se tako hitro razvija, da ji davčni sistemi držav težko sledijo, pravi Dušan Jeraj, partner pri svetovalni družbi iConsult

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti