V novomeškem Revozu bodo na začetku prihodnjega leta začeli izdelovati nov model avtomobila. To bo clio, ki bo po neuradnih informacijah podoben mestnemu terencu.
»Vse informacije v zvezi s projektom proizvodnje novega vozila so še zaupne narave, lahko pa potrdimo, da se nanj že pripravljamo,« so na vprašanja Financ v zvezi s tem odgovorili v Revozu in potrdili, da so zaprosili za državno spodbudo. Za Managerjevo lestvico TOP 101 pa so povedali, da bodo letos za proizvodnjo novega modela namenili 90 milijonov evrov, del denarja so že lani.
Novi clio bo za Slovenijo še pomembnejši kot prejšnji modeli, saj ga bo Revoz tokrat prvič izdeloval že od začetka in ne bo pomožna tovarna, namenjena zagotavljanju dodatnih zmogljivosti, ki francoski Flins ali turška Bursa ne bi zmogla pokriti vseh naročil. Obenem je clio tudi precej varnejša izbira za Revoz kot twingo, ki se je v zadnji generaciji izkazal za manj posrečen koncept. Pri cliu pa Renaultu do zdaj še ni spodletelo, saj so bile uspešne vse njegove generacije. Res pa je, da s tem modelom Renault do zdaj ni tvegal, vztrajal je pri klasični zasnovi, z novim pa se podaja v – po zasnovi in poslovno – bolj pustolovske vode.
Revoz je bil lani z 1,6 milijarde evrov prihodkov največji slovenski izvoznik, za letos jih napoveduje 1,8 milijarde evrov. S 3.380 zaposlenimi in 700 agencijskimi delavci je velik zaposlovalec, pa tudi velik prejemnik državnih subvencij. Od vključno leta 2005 do vključno leta 2016 je po podatkih aplikacije Erar dobil dobrih 75 milijonov evrov subvencij, od česar jih je 73 milijonov evrov nakazalo ministrstvo za gospodarstvo. Zadnjo pomoč so po podatkih Erarja dobili februarja 2016, in to dobrih 6,9 milijona evrov.