(intervju) Verjetnost katastrofe je velikanska. Mi pa v Bruselj pošiljamo dokumente, da te kap. (intervju) Verjetnost katastrofe je velikanska. Mi pa v Bruselj pošiljamo dokumente, da te kap. Klimatologinja Lučka Kajfež Bogataj je kritična tako do neukrepanja slovenskih vlad kot do gospodarstvenikov, ki zaradi kratkoročnega razmišljanja mižijo pred podnebnimi težavami, ne zdi pa se ji pregrešna niti misel, da bi preverjali, ali nevladne organizacije (tudi okoljske) vedno delujejo v javnem interesu.
Lendava po 100 letih: Slovenska? Madžarska? Oboje, toda - ali cveti? Lendava po 100 letih: Slovenska? Madžarska? Oboje, toda - ali cveti? Na začetku 20. stoletja je bilo v Lendavi tri četrtine prebivalstva madžarskega, danes je slika obrnjena. V podjetništvu so bili posebej močni Judi, danes pa Lendavčani delajo v podjetjih s kapitalom različnega izvora. Gospodarstvo, ki se sicer pobira, pa je še daleč od nekdanjih zlatih časov.
Filmarka, ki se je odločila, da ne bo luzerka Filmarka, ki se je odločila, da ne bo luzerka Urša Menart je lani na Festivalu slovenskega filma postala prva slovenska filmska režiserka z vesno za najboljši slovenski film Ne bom več luzerka. In tako kot glavna junakinja se je odločila, da bo stvari vzela v svoje roke ter se kljub težkim delovnim razmeram prav nič luzersko posvetila filmu.

Prikaz nasprotnih dejstev: Bicikelj priljubljen način prevoza v Ljubljani

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
prevozi   dodaj
Marjan Hočevar dodaj
MOL dodaj
Europlakat dodaj
Matjaž Čepon dodaj
 
Čas branja: 2 min
21.06.2018  21:00
Prikaz nasprotnih dejstev: Bicikelj priljubljen način prevoza v Ljubljani
Foto: Jure Makovec

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
prevozi   dodaj
Marjan Hočevar dodaj
MOL dodaj
Europlakat dodaj
Matjaž Čepon dodaj

Marjan Hočevar s fakultete za družbene vede je v prispevku »V mestne občine pljuskajo evropski milijoni. Kako pametno bodo denar porabili Jankovič, Šrot, Fištravec, Popovič in drugi župani?«, objavljenem 15. junija 2018 v Managerju, komentiral delovanje sistema Bicikelj. V nadaljevanju podajamo dejstva, ki kažejo, da so kolesa Bicikelj priljubljena oblika prevoza v mestu in je zato oznaka gospoda Hočevarja, da gre za »korporativni PR« krivična in zlonamerna.

Od zagona sistema 12. maja 2011 do 15. junija 2018 je bilo opravljenih 5.143.714 izposoj. Registriranih je bilo 135.441 uporabnikov, od teh je trenutno aktivnih z veljavno naročnino 34.455. Če bi imeli sklenjeno naročnino na Bicikelj zgolj prebivalci mestne občine Ljubljana (MOL), bi to pomenilo okrog 12 odstotkov celotne populacije MOL. Največ izposoj smo zabeležili 31. maja 2018, ko je bilo opravljenih 6.094 voženj. Na ta dan so bila kolesa na poti 97.035 minut oziroma dobrih 1.617 ur, kar je v povprečju dve uri in 47 minut na kolo. Europlakatove ekipe na terenu opravijo med šest in deset odstotki premikov glede na število izposoj. Letošnjega maja smo zabeležili 125.486 izposoj, naše ekipe pa so opravile še dodatnih 8.279 premikov koles med postajami.

Med tednom so ekipe, ki skrbijo za premikanje koles iz polnih postaj na prazne in za pregled ustreznosti koles, na terenu med 6. uro zjutraj in 21. uro zvečer. Hkrati sta na terenu po dve ekipi, s septembrom bomo vzpostavili še dodatno tretjo. Ob koncih tedna ena ekipa skrbi za premike koles med 10. in 15. uro. Uporabniki vedno lahko načrtujejo, kje si bodo izposodili in kje vrnili kolo tako, da preverijo razpoložljivost prostih koles in ključavnic na posameznih postajah prek mobilnih aplikacij.

Sistem koles Bicikelj se ne financira iz sredstev EU. Gre za projekt javno-zasebnega partnerstva, ki ga financira Europlakat kot zasebni partner pri projektu. Nekaj dodatnih postaj so financirala tudi zasebna podjetja, ki so podprla projekt. Tedenska naročnina stane evro, letna pa tri evre in se šteje kot dobropis. Prva ura izposoje je brezplačna. V sistemu praktično ne beležimo izposoj, ki bi bile daljše od ene ure. Torej je večina izposoj brezplačnih, uporabniki plačajo le naročnino.

Matjaž Čepon

Tehnični direktor

Europlakat


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Slovenci imajo izjemno močen značaj, a se tega ne zavedajo

Oblikovalka Ljubica Čehovin - Suna je ena izmed pionirjev oblikovanja turističnih spominkov tako v Ljubljani, kjer živi že četrt...

DRAŽBE
Članki
Članki Rastoder prodaja Stožice. Kaj pravzaprav želi? 7

Kralj banan Izet Rastoder bi začel gradnjo trgovskega dela Stožic, a, kot pravi, ne najde skupnega jezika z MOL glede skupnih površin

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...

FINANCE
Članki
Članki Nemške kazalnike vse bolj zaznamuje nestanovitnost

Koliko so dogodki iz zadnjih mesecev vplivali konkretno na rast nemškega BDP, pa bomo videli že prihodnji teden

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...