Kakšna bo v letu 2019 rast v Sloveniji Kakšna bo v letu 2019 rast v Sloveniji Vsi napovedovalci se strinjajo, da bo prihodnje leto doma in na tujem zahtevnejše kot letošnje.
2019: Kaj se napoveduje v najpomembnejših panogah 2019: Kaj se napoveduje v najpomembnejših panogah Prognoze rasti in razvojnih trendov v gradbeništvu, transportu in logistiki, avtomobilizmu, trgovini na drobno, elektroindustriji, kovinski industriji, IKT, farmaciji, turizmu ter okolju in energetiki.
Komu se v letu 2019 ni treba bati za službo Komu se v letu 2019 ni treba bati za službo Vozniki, proizvodni in gradbeni delavci bodo v prihodnjem letu najbolj zaželeni.
7 tehnologij, ki bodo zaznamovale leto 2019 7 tehnologij, ki bodo zaznamovale leto 2019 O tem, kako nam bodo tehnološki trendi narekovali delo in življenje, vplivali na delovna mesta in kateri specialisti bodo najbolj iskani.

Prikaz nasprotnih dejstev: Bicikelj priljubljen način prevoza v Ljubljani

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
prevozi   dodaj
Marjan Hočevar dodaj
MOL dodaj
Europlakat dodaj
Matjaž Čepon dodaj
 
Čas branja: 2 min
21.06.2018  21:00
Prikaz nasprotnih dejstev: Bicikelj priljubljen način prevoza v Ljubljani
Foto: Jure Makovec

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
prevozi   dodaj
Marjan Hočevar dodaj
MOL dodaj
Europlakat dodaj
Matjaž Čepon dodaj

Marjan Hočevar s fakultete za družbene vede je v prispevku »V mestne občine pljuskajo evropski milijoni. Kako pametno bodo denar porabili Jankovič, Šrot, Fištravec, Popovič in drugi župani?«, objavljenem 15. junija 2018 v Managerju, komentiral delovanje sistema Bicikelj. V nadaljevanju podajamo dejstva, ki kažejo, da so kolesa Bicikelj priljubljena oblika prevoza v mestu in je zato oznaka gospoda Hočevarja, da gre za »korporativni PR« krivična in zlonamerna.

Od zagona sistema 12. maja 2011 do 15. junija 2018 je bilo opravljenih 5.143.714 izposoj. Registriranih je bilo 135.441 uporabnikov, od teh je trenutno aktivnih z veljavno naročnino 34.455. Če bi imeli sklenjeno naročnino na Bicikelj zgolj prebivalci mestne občine Ljubljana (MOL), bi to pomenilo okrog 12 odstotkov celotne populacije MOL. Največ izposoj smo zabeležili 31. maja 2018, ko je bilo opravljenih 6.094 voženj. Na ta dan so bila kolesa na poti 97.035 minut oziroma dobrih 1.617 ur, kar je v povprečju dve uri in 47 minut na kolo. Europlakatove ekipe na terenu opravijo med šest in deset odstotki premikov glede na število izposoj. Letošnjega maja smo zabeležili 125.486 izposoj, naše ekipe pa so opravile še dodatnih 8.279 premikov koles med postajami.

Med tednom so ekipe, ki skrbijo za premikanje koles iz polnih postaj na prazne in za pregled ustreznosti koles, na terenu med 6. uro zjutraj in 21. uro zvečer. Hkrati sta na terenu po dve ekipi, s septembrom bomo vzpostavili še dodatno tretjo. Ob koncih tedna ena ekipa skrbi za premike koles med 10. in 15. uro. Uporabniki vedno lahko načrtujejo, kje si bodo izposodili in kje vrnili kolo tako, da preverijo razpoložljivost prostih koles in ključavnic na posameznih postajah prek mobilnih aplikacij.

Sistem koles Bicikelj se ne financira iz sredstev EU. Gre za projekt javno-zasebnega partnerstva, ki ga financira Europlakat kot zasebni partner pri projektu. Nekaj dodatnih postaj so financirala tudi zasebna podjetja, ki so podprla projekt. Tedenska naročnina stane evro, letna pa tri evre in se šteje kot dobropis. Prva ura izposoje je brezplačna. V sistemu praktično ne beležimo izposoj, ki bi bile daljše od ene ure. Torej je večina izposoj brezplačnih, uporabniki plačajo le naročnino.

Matjaž Čepon

Tehnični direktor

Europlakat


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Slovenci imajo izjemno močen značaj, a se tega ne zavedajo

Oblikovalka Ljubica Čehovin - Suna je ena izmed pionirjev oblikovanja turističnih spominkov tako v Ljubljani, kjer živi že četrt...

DRAŽBE
Članki
Članki Rastoder prodaja Stožice. Kaj pravzaprav želi? 7

Kralj banan Izet Rastoder bi začel gradnjo trgovskega dela Stožic, a, kot pravi, ne najde skupnega jezika z MOL glede skupnih površin

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...