Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Zahodni Balkan, vzpon skrajnih gibanj v Evropi, Ukrajina, trgovinska vojna med ZDA in Kitajsko, Sirija, Iran, Severna Koreja … Pogledali smo nekatera največja politična trenja po svetu, ki se še intenzivirajo, s strokovnjakom za varnostna vprašanja Iztokom Prezljem pa poskušali oceniti njihov razvoj in katera nas najbolj ogrožajo.
Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kampanja ameriške korporacije za športno obutev Nike ob 30-letnici slogana »Just do it« z uporniškim zvezdnikom ameriškega nogometa Colinom Kaepernickom v glavni vlogi v zadnjih tednih dviguje vse več prahu, pa tudi prodajo in vrednost delnice.
Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Nio je eden od številnih kitajskih start-upov, ki se spuščajo na rastoči trg električnih avtomobilov in dobivajo vlagateljske milijarde. Prejšnji teden je v New Yorku izpeljal prvo javno ponudbo delnic, analitiki pa opozarjajo, da so njegovi proizvodni cilji morda preveč ambiciozni.

Zelena luč za logistični center cargo-partnerja

Čas branja: 1 min
28.06.2018  21:00
Zelena luč za logistični center cargo-partnerja
Logist cargo-partner bo investiral 25 milijonov evrov in zaposlil 30 ljudi.

V logistični družbi cargo-partner so ta teden dobili pravnomočno gradbeno dovoljenje za logistični center na Brniku. Zgradili bodo 25 tisoč kvadratnih metrov skladišč za servisiranje naročnikov v srednji in jugovzhodni Evropi. »Celotna naložba bo presegala vrednost 25 milijonov evrov,« pravi Viktor Kastelic, direktor cargo-part­nerja. Pri gradnji bodo uporabili do okolja prijazne materiale, del fasade bo iz lesa, stavba pa bo energetsko varčna.

Logistični center bo stal na približno 52 tisoč kvadratnih metrov velikem zemljišču ob notranji letališki obvoznici. Gre za parcelo, ki jo je cargo-partner odkupil lani od Raiffeisen Leasinga, pred tem pa je tam ljubljanski poslovnež Jurij Schollmayer nameraval zgraditi outlet center, a je pozneje zabredel v finančne težave.

Skupina cargo-partner s sedežem v Avstriji ustvari približno 700 milijonov evrov prihodkov. V Sloveniji, kjer poslujejo dobrih 20 let, so lani zrasli za 18 odstotkov in dosegli približno 34 milijonov evrov prihodkov. »Posel raste, dela je dovolj in pričakujemo, da bomo letos povečali prodajo na 36 do 38 milijonov evrov,« pravi Viktor Kastelic. Zdaj zaposlujejo nekaj več kot sto ljudi, zaradi naložbe pa bodo število zaposlenih povečali na 130. Po načrtih naj bi se v nove prostore preselil poleti prihodnje leto. To je ta hip tretja največja naložba v logistični center v Sloveniji. Največja je gradnja Lidlovega glavnega distribucijskega centra v Žalcu, ki bo stal 70 milijonov evrov, druga največja pa je 50-milijonska naložba v farmacevtski logistični park na Brniku, ki ga gradita švicarski logist Kuehne + Nagel skupaj z nepremičninskim partnerjem Invest4See.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Brnik: zelena luč za 25-milijonsko naložbo cargo-partnerja

Na parceli, kjer je poslovnež Jurij Schollmayer hotel graditi outlet center, bo zrasel logistični center cargo-partnerja

TRANS-LOG
Novice
Novice Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku

Avstrijski logist cargo-partner je danes na Brniku uradno zagnal naložbo v logistični center, iz katerega bodo servisirali srednjo in...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Carlo Cottarelli - možni šef tehnične vlade v Italji 1

Ker je italijanski predsednik Sergio Mattarella v nedeljo zvečer zavrnil ministrsko ekipo, ki jo je mandatar Giuseppe Conte želel imeti v...

FINANCE
Članki
Članki EU tlakuje pot za strožjo presojo kitajskih naložb

Nemčija, Francija in Italija so na začetku prejšnjega leta evropsko komisijo pozvale k ukrepom, da bi se v EU lahko zaščitili pred...

FINANCE
Članki
Članki Juncker: vprašajmo se, kaj lahko gospodarstvo naredi za ljudi 3

Potem ko je EU dosegla okrevanje, bo po mnenju predsednika evropske komisije Jeana-Clauda Junckerja naslednji pomembni korak, da ga bodo...