Manager

AT & T kupuje oglaševalsko platformo AppNexus za boj z Googlom

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

28.06.2018 21:00
Čas branja: 1 min
AT & T kupuje oglaševalsko platformo AppNexus za boj z Googlom
1,5–2 milijardi evrov bo AT & T plačal za 11 let staro podjetje AppNexus Briana O'Kelleyja. Foto: Press

Ameriška telekomunikacijska multinacionalka AT & T kupuje dobro desetletje staro podjetje AppNexus, ki po navedbah spletnega portala Techcrunch samo sebe opisuje kot največjo svetovno platformo za povezovanje oglaševalcev in zainteresiranih uporabnikov ter na področju oglaševanja konkurira velikanom, kot sta Google in Facebook. Po njihovih navedbah platformo uporablja okoli 34 tisoč založnikov in okoli 177 tisoč blagovnih znamk. AT & T bo po neuradnih informacijah za podjetje plačal od 1,5 do dva milijona dolarjev (med 1,7 in 2,3 milijarde evrov).

AppNexus je leta 2007 ustanovil Američan Brian O'Kelley, ki je pred tem delal v oglaševalskem podjetju Right Media, pozneje pa se mu je pridružil še Michael Rubenstein, nekdanji podpredsednik Googlovega podjetja Double Click. Podjetje so v preteklosti finančno podprli Microsoft in nekaj tveganih skladov s skupno 344 milijoni evrov kapitala, po navedbah Techcruncha pa naj bi leta 2016 načrtovalo (ne pa tudi uresničilo) ponudbo delnic na borzi, pri kateri so pričakovali vrednotenje med 1,5 in dvema milijardama dolarjev.

Za AT & T, največje svetovno telekomunikacijsko podjetje z več kot 130-letno zgodovino, je nakup AppNexusa še en korak na nova področja, kar je za telekomunikacijske operaterje nujnost zaradi sprememb, ki jih je v njihovo poslovanje prinesla konkurenca tehnoloških komunikacijskih podjetij na čelu z Googlom, Facebookom in Applom. Že pred nekaj leti se je z več prevzemi intenzivno usmeril v industrijo razvedrilnih vsebin, največji je bil predlanski nakup medijskega konglomerata Time Warner za 108,7 milijarde dolarjev. Z nakupom oglaševalske platforme AppNexus računa, da bo lahko učinkoviteje izkoristil oglaševalske potenciale svoje medijske dejavnosti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Zakaj Googlovi tekmeci niso navdušeni nad preganjanjem monopolov
Finance
Bloomberg Zakaj Googlovi tekmeci niso navdušeni nad preganjanjem monopolov 3

Tožba proti Googlu razkriva zapleteno dinamiko njegovih interakcij s ključnimi tekmeci; tožilci trdijo, da Google svojim tekmecem dejansko plačuje za to, da mu ne skačejo v zelje

FINANCE
Topjob
To je Slovenec, ki dela v Googlovem raziskovalnem podjetju v Londonu
Topjob
TopjobAnja Zaletel To je Slovenec, ki dela v Googlovem raziskovalnem podjetju v Londonu

"Smo kot balonček znotraj Googla. Največ stičnih točk imamo na področju tehnične infrastrukture, saj delamo na Googlovih platformah in uporabljamo njihova orodja. Sicer pa je kultura samosvoja," pravi Žiga Avsec, raziskovalec v podjetju DeepMind.

FINANCE
IKT
Tako bo Google Sloveniji pomagal pri pridobivanju digitalnih znanj
IKT
IKTEsad Jakupović Tako bo Google Sloveniji pomagal pri pridobivanju digitalnih znanj

Družba Google bo približno pet tisoč malim in srednje velikim podjetjem ter posameznikom pomagala, da si z dodatnimi digitalnimi znanji opomorejo in tako prispevajo k okrevanju slovenskega gospodarstva

FINANCE
Vlagatelj Maks
Maksov piknik vlagateljev: resna vlagateljska vprašanja ob sproščenem ozračju
FINANCE
Manager
Tehnološki baroni še povečujejo svojo prevlado – jih lahko kdo še ustavi?
Manager
ManagerBlažej Kupec Tehnološki baroni še povečujejo svojo prevlado – jih lahko kdo še ustavi? 3

Google in druščina sta vredna več kot osem tisoč milijard dolarjev in obvladujeta globalne spletne storitve – od trgovine in komuniciranja do izobraževanja in poslušanja glasbe. Kaj pa sploh poganja njuno vrtoglavo rast, ali sta s konkurenco dokončno opravila in ali je njuno razkosanje dobra rešitev?

Moje finance
Finančna šola
Kako postati mojster spletnega oglaševanja?
Moje finance
Finančna šolaPia Bedene Kako postati mojster spletnega oglaševanja?

Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?

Moje finance
Razno
SEO za začetnike: kako postati bolj viden na Googlu
Moje finance
RaznoBlažej Kupec SEO za začetnike: kako postati bolj viden na Googlu

Se sprašujete, zakaj so nekateri zadetki na Googlu uvrščeni višje od drugih? Za razporejanje je sicer odgovoren algoritem, ki pa ga lahko »prepričamo«, da si naša spletna stran zasluži najvišja mesta. Temu v spletni industriji pravijo »optimizacija spletnih stani« ali »SEO«, in čeprav ne gre za čarobno palico, lahko SEO odločilno vpliva na obisk vaše strani – s tem pa tudi prodajo.

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.