Ameriška telekomunikacijska multinacionalka AT & T kupuje dobro desetletje staro podjetje AppNexus, ki po navedbah spletnega portala Techcrunch samo sebe opisuje kot največjo svetovno platformo za povezovanje oglaševalcev in zainteresiranih uporabnikov ter na področju oglaševanja konkurira velikanom, kot sta Google in Facebook. Po njihovih navedbah platformo uporablja okoli 34 tisoč založnikov in okoli 177 tisoč blagovnih znamk. AT & T bo po neuradnih informacijah za podjetje plačal od 1,5 do dva milijona dolarjev (med 1,7 in 2,3 milijarde evrov).
AppNexus je leta 2007 ustanovil Američan Brian O'Kelley, ki je pred tem delal v oglaševalskem podjetju Right Media, pozneje pa se mu je pridružil še Michael Rubenstein, nekdanji podpredsednik Googlovega podjetja Double Click. Podjetje so v preteklosti finančno podprli Microsoft in nekaj tveganih skladov s skupno 344 milijoni evrov kapitala, po navedbah Techcruncha pa naj bi leta 2016 načrtovalo (ne pa tudi uresničilo) ponudbo delnic na borzi, pri kateri so pričakovali vrednotenje med 1,5 in dvema milijardama dolarjev.
Za AT & T, največje svetovno telekomunikacijsko podjetje z več kot 130-letno zgodovino, je nakup AppNexusa še en korak na nova področja, kar je za telekomunikacijske operaterje nujnost zaradi sprememb, ki jih je v njihovo poslovanje prinesla konkurenca tehnoloških komunikacijskih podjetij na čelu z Googlom, Facebookom in Applom. Že pred nekaj leti se je z več prevzemi intenzivno usmeril v industrijo razvedrilnih vsebin, največji je bil predlanski nakup medijskega konglomerata Time Warner za 108,7 milijarde dolarjev. Z nakupom oglaševalske platforme AppNexus računa, da bo lahko učinkoviteje izkoristil oglaševalske potenciale svoje medijske dejavnosti.