V naših logih za to družbo še nismo slišali, po vrednosti pa sodi med najvrednejša kitajska tehnološka podjetja: kitajsko podjetje Meituan Dianping namerava s prvo javno ponudbo delnic (IPO) na hongkonški borzi zbrati prek štiri milijarde dolarjev (4,7 milijarde evrov) kapitala, pri čemer računa na vrednotenje družbe na okoli 60 milijard dolarjev (70 milijard evrov), kar ga postavlja ob bok enemu najprodornejših svetovnih proizvajalcev mobilnih telefonov Xiaomiju, ki se prav tako pripravlja na IPO.
Podobnost s Xiaomijem se tu neha, razen da je Meituan Dianping prav tako visokotehnološko podjetje in da prav tako deluje v zdaj zelo vroči dejavnosti: je platforma za dostavo hrane na dom in druge spletne storitve. Podjetje še vedno posluje z izgubo, ki se je lani kar potrojila, kljub temu pa, kot je v svetu start-upov pogosto, so mu oktobra znova izkazali zaupanje ugledni vlagatelji, med katerimi je glavni kitajski investicijski holding Tencent; v oktobrskem krogu dokapitalizacije so ga ovrednotili že na 30 milijard dolarjev.
Meituan Dianping je nastal z združitvijo Grouponu podobe družbe Meituan, ki jo je ustanovil kitajski serijski podjetnik Vang Šing, in spletnega trgovca Dianping. Lani se je podjetje lotilo tudi posla z najemanjem prevozov in v ta namen prevzelo največjo kitajsko družbo za souporabo koles Mobike.