Alpina je v zadnjem letu odprla devet novih trgovin, od tega osem lastnih, in to na območju Slovenije, Hrvaške, Srbije in Bosne. V Ukrajini pa so v glavnem mestu Kijev odprli prvo franšizno trgovino. Vsega skupaj ima Alpina zdaj 101 klasično trgovino.
Kot je pojasnil Bojan Gantar, direktor Alpine, je franšizno trgovino v Kijevu odprl njihov tamkajšnji distributer. Prodajno podjetje Alpina UA na 42-milijonskem ukrajinskem trgu deluje že od leta 2005. V tem času je uspešno vzpostavilo mrežo kupcev in krepilo blagovno znamko Alpina tudi z vzpostavitvijo internetne prodaje ter v zadnjih letih po Gantarjevih besedah dosegalo veliko rast prodaje, kar je bila dobra podlaga, da so zdaj v Ukrajini odprli še prvo trgovino zgolj za to znamko. Ta je v trgovskem središču Plazma in se razprostira na 192 kvadratnih metrih prodajnega prostora. V njej je naprodaj več kot 600 različnih modelov športne in modne obutve, ki jo tržijo pod znamko Alpina, je povedal Gantar.
Alpina, ki ima proizvodne družbe v Žireh, Bosni in na Kitajskem, drobnoprodajne hčerinske družbe pa na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Srbiji, v matični družbi letos pričakuje 49,7 milijona evrov prodaje, kar je tri milijone evrov več kot v letu 2017, v katerem pa so prodajo glede na leto 2016 prav tako povečali za tri milijone evrov. V matični družbi bo EBITDA 4,4 milijona evrov, kar je za sedem odstotkov bolje kot v letu 2017, v skupini pa načrtujejo 54,8 milijona evrov prodaje in 4,7 milijona evrov EBITDA.
Ob tem spomnimo, da je Alpina po dolgoletnem životarjenju zaradi dolgov, ki so ji jih nakopali nekdanji lastniki, in potem ko so banke del dolgov prenesle na DUTB, leta 2016 pa so upniki začeli prisilno poravnavo, decembra lani s finančnimi upniki sklenila dogovor o finančnem prestrukturiranju. Finančni upniki so del svojih terjatev do Alpine v skupnem znesku 12,5 milijona evrov preoblikovali v kapital Alpine, preostala posojila v višini 17,5 milijona evrov so prestrukturirali. DUTB je zdaj 87-, Abanka pa 13-odstotna lastnica Alpine.