Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Zahodni Balkan, vzpon skrajnih gibanj v Evropi, Ukrajina, trgovinska vojna med ZDA in Kitajsko, Sirija, Iran, Severna Koreja … Pogledali smo nekatera največja politična trenja po svetu, ki se še intenzivirajo, s strokovnjakom za varnostna vprašanja Iztokom Prezljem pa poskušali oceniti njihov razvoj in katera nas najbolj ogrožajo.
Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kampanja ameriške korporacije za športno obutev Nike ob 30-letnici slogana »Just do it« z uporniškim zvezdnikom ameriškega nogometa Colinom Kaepernickom v glavni vlogi v zadnjih tednih dviguje vse več prahu, pa tudi prodajo in vrednost delnice.
Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Nio je eden od številnih kitajskih start-upov, ki se spuščajo na rastoči trg električnih avtomobilov in dobivajo vlagateljske milijarde. Prejšnji teden je v New Yorku izpeljal prvo javno ponudbo delnic, analitiki pa opozarjajo, da so njegovi proizvodni cilji morda preveč ambiciozni.

Avstrijci podpisali pogodbo z izvajalcem za drugo cev predora Karavanke

Čas branja: 1 min
16.08.2018  21:00
Avstrijci podpisali pogodbo z izvajalcem za drugo cev predora Karavanke
Predor Karavanke čaka na drugo cev. Predvidoma jo bodo zgradili Turki za 89,2 milijona evrov. Po obeh ceveh bo promet po načrtih stekel šele leta 2025.

Avstrijski upravljavec avtocest Asfinag je prejšnji teden že podpisal pogodbo z izvajalcem gradnje druge cevi predora Karavanke, graditi bodo začeli 10. septembra. Izbrali so najcenejšega ponudnika, to je konzorcij družb Swietelsky (ARGE Swietelsky Tunnelbau in Swietelsky Baugesellschaft), ki bo predor v dolžini 4,4 kilometra na avstrijski strani zgradil za 89,9 milijona evrov.

Upravljavec slovenskih avtocest Dars, ki je objavil razpis za gradnjo slovenske cevi predora hkrati z avstrijskim Asfinagom, je prejšnji petek objavil, da so za izvajalca izbrali najcenejšega ponudnika, to je turški Chengis Insaat, ki bi gradil za podobno ceno, kot bodo gradili Avstrijci, natančneje za 89,2 milijona evrov. Če se seveda ne bo nihče pritožil. Ponudbe so sicer na Darsu odpirali marca.

Naša stran predora je sicer skoraj za kilometer krajša, je pa nekoliko več dela zunaj predora. Ta naj bi bil zgrajen do leta 2023, nato pa bodo staro cev zaprli in jo začeli obnavljati, tako da bo promet po obeh ceveh stekel šele leta 2025.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Britanska vlada je objavila napotke za scenarij izstopa brez dogovora

Napotki so precej tehnični, nanašali naj bi se na več kot 80 področij, v prvih 31 pa vlada denimo daje splošne nasvete za podjetja v...

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 1

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...

FINANCE
Članki
Članki Stanje v evrski industriji se je avgusta skisalo 2

V vseh opazovanih evrskih državah so se aktivnosti v predelovalni industriji še vedno povečevale, je pa bila rast ponekod skromnejša

FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...