Avstrijski upravljavec avtocest Asfinag je prejšnji teden že podpisal pogodbo z izvajalcem gradnje druge cevi predora Karavanke, graditi bodo začeli 10. septembra. Izbrali so najcenejšega ponudnika, to je konzorcij družb Swietelsky (ARGE Swietelsky Tunnelbau in Swietelsky Baugesellschaft), ki bo predor v dolžini 4,4 kilometra na avstrijski strani zgradil za 89,9 milijona evrov.
Upravljavec slovenskih avtocest Dars, ki je objavil razpis za gradnjo slovenske cevi predora hkrati z avstrijskim Asfinagom, je prejšnji petek objavil, da so za izvajalca izbrali najcenejšega ponudnika, to je turški Chengis Insaat, ki bi gradil za podobno ceno, kot bodo gradili Avstrijci, natančneje za 89,2 milijona evrov. Če se seveda ne bo nihče pritožil. Ponudbe so sicer na Darsu odpirali marca.
Naša stran predora je sicer skoraj za kilometer krajša, je pa nekoliko več dela zunaj predora. Ta naj bi bil zgrajen do leta 2023, nato pa bodo staro cev zaprli in jo začeli obnavljati, tako da bo promet po obeh ceveh stekel šele leta 2025.