(intervju) Študenti z vsega sveta so se zgrozili nad Demokracijo. Se Šarec ne bi smel? (intervju) Študenti z vsega sveta so se zgrozili nad Demokracijo. Se Šarec ne bi smel? Oglaševanje naj prispeva k skupnemu dobremu, meni strokovnjak za odgovorno oglaševanje in predavatelj na univerzi v Melbournu Oliver Vodeb, ki okrca tudi odziv Slovenske oglaševalske zbornice.
Kako se prijemlje 3D-tiskanje v industriji in v naših domovih Kako se prijemlje 3D-tiskanje v industriji in v naših domovih Bodo 3D-tiskalniki za hrano res razširjeni po gospodinjstvih kot avtomati za kavo? Kako razširjeni so tiskalniki v industriji in kaj vse z njimi izdelujemo v Sloveniji in po svetu.
Kaj po Merklovi prinaša katoličanka iz Posarja Kaj po Merklovi prinaša katoličanka iz Posarja Annegret Kramp-Karrenbauer, ki so jo nemški krščanski demokrati (CDU) izvolili za novo vodjo stranke in naslednico Angele Merkel, čaka veliko zahtevnih nalog, od poenotenja stranke, vrnitve prebeglih volivcev do utrditve vladne koalicije s socialdemokrati.
(intervju) Možgani se odločijo 10 sekund prej, preden to sploh veste (intervju) Možgani se odločijo 10 sekund prej, preden to sploh veste Odločamo se na podlagi čustev in napaka je, če poskušamo odločitve spreminjati z racionalno analizo, pravi Nikolaos Dimitriadis, strokovnjak za nevroznanost in nevromarketing.

(intervju) Matej Ogrin, geograf: Pri naložbah v železnice gre za ugrabitev države

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
transport   dodaj
intervju   dodaj
železnice   dodaj
Matej Ogrin dodaj
Filozofska fakulteta dodaj
 
Čas branja: 12 min
23.08.2018  11:00  Dopolnjeno: 23.08.2018 11:37
Večina železniških naložb je usmerjena v izboljšave tovornega prometa, v potniški promet pa skoraj nič. In še nekaj o prioritetah prometne politike: gradili bomo tretji pas ljubljanske obvoznice za 800 milijonov evrov, ob tem pa so resnične prometne težave Slovenije povezanost Posočja, Bele Krajine in Koroške.
(intervju) Matej Ogrin, geograf: Pri naložbah v železnice gre za ugrabitev države
Vsa vlaganja v prometne sisteme morajo biti usmerjena v dekarbonizacijo. To pomeni v zmanjšanje motorizacije in v razvoj potniškega prometa – in nič od tega ne počnemo.
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 2

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

FINANCE
Članki
Članki Stanje v evrski industriji se je avgusta skisalo 2

V vseh opazovanih evrskih državah so se aktivnosti v predelovalni industriji še vedno povečevale, je pa bila rast ponekod skromnejša

FINANCE
Članki
Članki Rast slovenskega BDP v drugem četrtletju najskromnejša od konca leta 2016 4

Medtem ko je v prvem četrtletju Slovenija zaznala petodstotno gospodarsko rast, je bila v drugem četrtletju v primerjavi z istim obdobjem...

FINANCE
Članki
Članki Kako je v drugem četrtletju rasel slovenski BDP, izvemo danes

V članicah EU, za katere so že znani podatki, se je rast BDP v drugem četrtletju v primerjavi s prvim večinoma umirila; podobno...

FINANCE
Članki
Članki Nemčija sprejela reformne pokojninske ukrepe, ki bodo predvidoma okrepili kupno moč 2

V nemški vladni koaliciji so ta teden sprejeli sveženj reformnih pokojninskih ukrepov, saj je konservativcem CDU/CSU in socialdemokratom...

FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg