Manager

Facebook v gradnjo prvega podatkovnega centra v Aziji

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

Avtor
avtor
13.09.2018 21:00
Čas branja: 1 min
Facebook v gradnjo prvega podatkovnega centra v Aziji
1 milijardo dolarjev oziroma 864 milijonov evrov namerava Facebook vložiti v gradnjo podatkovnega centra v Singapurju.

Ameriško podjetje Facebook bo zgradilo prvi podatkovni center v Aziji, skupaj pa že svojega petnajstega. Za naložbo v Singapurju bo družba namenila milijardo dolarjev oziroma 864 milijonov evrov, center, ki naj bi bil operativen do okoli leta 2022, pa naj bi v celoti deloval na obnovljive vire energije.

Kot je pojasnil Thomas Furlong, ki je v Facebooku pristojen za infrastrukturo, bo novi center gostil Facebookove strežnike in centraliziral njegove IT-operacije. Velik bo 170 tisoč kvadratnih metrov in se bo razprostiral na 11 nadstropjih. Prilagojen bo tudi tamkajšnjim temperaturam, ki se redko spustijo pod 25 stopinj Celzija.

Po Furlongovih besedah so v podjetju Singapur izbrali zaradi dobre infrastrukture, dostopnosti visoko kvalificiranih delavcev ter dobrega odnosa med gospodarstvom in vlado.

V Singapurju ima dva centra tudi Google, ki je ta mesec napovedal še gradnjo tretjega. Skupaj bodo tako Googlove naložbe v Singapurju vredne 850 milijonov dolarjev oziroma 734 milijonov evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Okolje & energija
Facebook se je lotil lažnih podnebnih informacij
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Facebook se je lotil lažnih podnebnih informacij 1

Zapisi na Facebooku z lažnimi informacijami o podnebju bodo dobili posebne oznake, ki bodo bralce usmerile na podnebni informacijski center.

FINANCE
Topjob
To je Slovenec, ki dela v Googlovem raziskovalnem podjetju v Londonu
Topjob
TopjobAnja Zaletel To je Slovenec, ki dela v Googlovem raziskovalnem podjetju v Londonu

"Smo kot balonček znotraj Googla. Največ stičnih točk imamo na področju tehnične infrastrukture, saj delamo na Googlovih platformah in uporabljamo njihova orodja. Sicer pa je kultura samosvoja," pravi Žiga Avsec, raziskovalec v podjetju DeepMind.

FINANCE
Zakaj Googlovi tekmeci niso navdušeni nad preganjanjem monopolov
Finance
Bloomberg Zakaj Googlovi tekmeci niso navdušeni nad preganjanjem monopolov 3

Tožba proti Googlu razkriva zapleteno dinamiko njegovih interakcij s ključnimi tekmeci; tožilci trdijo, da Google svojim tekmecem dejansko plačuje za to, da mu ne skačejo v zelje

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.

Moje finance
Finančna šola
Kako postati mojster spletnega oglaševanja?
Moje finance
Finančna šolaPia Bedene Kako postati mojster spletnega oglaševanja?

Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?

FINANCE
Tožbe gor ali dol – Facebook svojo prihodnost še vedno vidi v Whatsappu
Finance
Bloomberg Tožbe gor ali dol – Facebook svojo prihodnost še vedno vidi v Whatsappu

Kako poskuša Zuckerberg z Whatsappa razviti rešitve, s katerimi Wechatu uspeva na Kitajskem

FINANCE
Vzpon mladoletnikov
Finance
Jure Mikuž Vzpon mladoletnikov 1