Agencija za varstvo konkurence (AVK) je družbi United Group, lastnici Telemacha in nesojenemu kupcu POP tv, Kanala A in spletne stani 24.com, naložila, da mora v šestih mesecih odprodati 13 športnih programov iz sheme Sport Klub. AVK je namreč ugotovil, da je lastništvo programov, ki jih je United Group kupil od družbe S. C. IKO Poland, v nasprotju s pravili konkurence, in se prepove.
AVK United nalaga, da iz skupine podjetij, kateri pripada, izloči vsa materialna in nematerialna sredstva (kapital, zaposlene, licence, pravice za prenos TV-vsebin na območju Republike Slovenije, pridobljene do dneva odsvojitve in ki so del ali so namenjeni uporabi v TV-programih Sport Kluba na ozemlju RS, upravna dovoljenja, pogodbe...), ki so potrebna za samostojno opravljanje dejavnosti izdajanja TV-programov Sport Kluba, in tako izločena sredstva pripravi za prodajo primernemu kupcu.
V United Group so zoper odločitev AVK že vložili pritožbo. »Prepričani smo, da odločitev AVK ne spoštuje osnovnih standardov predpisanih postopkov, je izjemno diskriminatorna in slaba za vse v Sloveniji, ki imajo radi šport. Sprožili smo potrebne pravne postopke za zadržanje odločitve ter vložili pritožbo zoper odločitev in zahtevo za nadomestilo zaradi povzročitve hude gospodarske škode,« v odzivu na odločbo AVK pravijo v United Group. In dodajajo, da je odločitev pozna, AVK je čakal pet let, odločitev je prišla po 1.755 dneh, običajen čas sprejemanja takšnih odločitev pri AVK pa je 85 dni. Opozarjajo tudi na ozko opredelitev trga – posebni plačljivi športni TV-programi v slovenskem jeziku. Vsak kupec teh športnih pravic je tako že po definiciji monopolist; celo Eurosport ne velja za konkurenco, čeprav je pridobil določene pravice izključno za območje Slovenije in tako očitno targetira slovensko občinstvo.