Moderni vlaki na makadamu: naročili smo švicarske vlake. Kdaj se bomo vozili kot Švicarji? Moderni vlaki na makadamu: naročili smo švicarske vlake. Kdaj se bomo vozili kot Švicarji? Slovenske železnice so pri švicarskem proizvajalcu Stadler naročile za 320 milijonov evrov modernih potniških vlakov, ki pa bodo vozili tako rekoč po makadamu. Če hočemo spodobne proge, bomo morali vanje dolgoročno vložiti še približno pet milijard evrov, zgolj za drugi tir gorenjske proge potrebujemo 1,5 milijarde.
Gorenjski podjetnik, ki z Damianom Merlakom snuje gigantsko baterijo Gorenjski podjetnik, ki z Damianom Merlakom snuje gigantsko baterijo Kako se je Roman Bernard iz enega slovenskih pionirjev omrežij za kabelsko televizijo prelevil najprej v pionirja helikopterskih pregledov elektroenergetskih omrežij, zdaj pa sodeluje pri postavljanju največjega hranilnika električne energije v regiji.
Čip z intuicijo, podobno človeški, obljublja nov val umetne inteligence Čip z intuicijo, podobno človeški, obljublja nov val umetne inteligence Britanski startup Graphcore razvija povsem nove vrste čipov, ki bodo namesto z obdelavo ogromnih količin podrobnih podatkov, ki zahteva veliko energije, zmožni priti do rezultatov s poenostavljanjem, podobno kot človeški možgani. V vrsti zanje med drugimi stojijo snovalci avtonomnih avtomobilov in glasovnih pomočnikov.
(intervju) Upam, da bomo zaradi robotov lahko skrajšali delovnik (intervju) Upam, da bomo zaradi robotov lahko skrajšali delovnik Dela za ljudi bo sicer tudi v dobi robotizacije in pametnih tovarn dovolj, za strokovnjake morda še več kot zdaj, meni profesor na strojni fakulteti Niko Herakovič.

Volkswagen opušča proizvodnjo legendarnih hroščev

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 1 min
20.09.2018  21:00
Volkswagen opušča proizvodnjo legendarnih hroščev
15 tisoč hroščev so lani izdelali v Volkswagnovi tovarni v Mehiki.

Obveščaj me o novih člankih:  

Avtomobilski velikan Volkswagen se je odločil opustiti proizvodnjo legendarnih hroščev. Zadnji hrošči bodo s tekočih trakov ameriške izpostave nemškega proizvajalca v njihovi mehiški tovarni v Puebli odpeljali julija 2019.

Prvi mož družbe Volkswagen of America Hinrich Woebcken je odločitev za opustitev proizvodnje pojasnil z dejstvom, da se podjetje preoblikuje v proizvajalca avtomobilov, usmerjenega k družinam, in se želi osredotočiti na razvoj električnih avtomobilov. Ni pa izključil možnosti vnovične vrnitve hrošča, ki so ga v Nemčiji začeli izdelovati leta 1938 v času nacizma, nato pa v nekoliko osveženi različici obudili konec 90. let prejšnjega stoletja.

Na nemškem in drugih trgih je Volkswagen prodajo hroščev že ustavil. Koncern s sedežem v Wolfsburgu je tedaj pojasnil, da želi svojo produktno paleto z več kot 300 modeli narediti vitkejšo. To mu prinaša tudi znižanje stroškov.

Originalni hrošči so v ZDA prišli leta 1949 in bili pozneje popularni pri hipijih. Zaradi njihove velike priljubljenosti na ameriškem trgu se je nemški koncern v šestdesetih letih prejšnjega stoletja odločil zgraditi svojo prvo tovarno v Severni Ameriki. A potem je prodaja začela upadati in nazadnje je proizvodnjo hroščev ohranil le še v mehiški tovarni v Puebli, kjer so ji lani izdelali nekaj čez 15 tisoč.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost 5

»Slovenci so nad električnimi avtomobili navdušeni, kakšen kilometer dosega pa bi prišel prav,« opaža direktor slovenskega...

AVTO
Novosti
Novosti VW draži s T-crossom, malim SUV s prostorno kabino

Volkswagen je poletni čas začinil z zamaskirano podobo in risbo novega T-crossa. Najmanjšega SUV te znamke, ki bo bolj prostoren in...

AGROBIZ
Novice
Novice Mehiški kmetje krivijo Volkswagen za sušo 1

Volkswagen s posebnimi topovi razbija oblake, ki lahko prinesejo točo, da bi s tem zaščitil nove avtomobile, parkirane ob tovarni v...

FINANCE
Članki
Članki BS opozarja: Obseg potrošniških posojil se je silovito povečal. Kaj se dogaja? 11

Česa ne bi smeli spregledati v priporočilih, ki jih je Banka Slovenije (BS) namenila tako bankam kot strankam in s katerimi ene in druge...