Zakaj se države vse bolj navdušujejo nad spletnim izolacionizmom Zakaj se države vse bolj navdušujejo nad spletnim izolacionizmom Zaradi populizma, trgovinskega protekcionizma in skrbi za nacionalno varnost nekatere države ustvarjajo svoje intranete, ločene z nacionalnimi mejami. Kakšne so lahko posledice?
(intervju: Črt Poglajen, Inštitut za študije prekariata) Podjetja, ki ne plačujejo delavcev, naj kar crknejo (intervju: Črt Poglajen, Inštitut za študije prekariata) Podjetja, ki ne plačujejo delavcev, naj kar crknejo Vlada naj nemudoma začne uresničevati obljubo, da bo izkoreninila prekarnost, poziva Črt Poglajen s skupino akademikov in predstavnikov družbenih gibanj, zbranih v Inštitutu za študije prekariata.
6 vprašanj in odgovorov o litijevi mrzlici 6 vprašanj in odgovorov o litijevi mrzlici Litija, glavne sestavine litij-ionskih baterij, potrebujemo vse več. Zakaj mu torej cena upada?
Finančnik, ki je iz traktorja naredil boeing, ali kdo je novi šef Alibabe Finančnik, ki je iz traktorja naredil boeing, ali kdo je novi šef Alibabe Jack Ma, soustanovitelj in predsednik upravnega odbora Alibabe, je za svojega naslednika izbral Daniela Zhanga, ki je v podjetje prišel pred 11 leti. Kdo je in kaj ga čaka na vrhu enega največjih tehnoloških podjetij na svetu?

Volkswagen opušča proizvodnjo legendarnih hroščev

Čas branja: 1 min
20.09.2018  21:00
Volkswagen opušča proizvodnjo legendarnih hroščev
15 tisoč hroščev so lani izdelali v Volkswagnovi tovarni v Mehiki.

Avtomobilski velikan Volkswagen se je odločil opustiti proizvodnjo legendarnih hroščev. Zadnji hrošči bodo s tekočih trakov ameriške izpostave nemškega proizvajalca v njihovi mehiški tovarni v Puebli odpeljali julija 2019.

Prvi mož družbe Volkswagen of America Hinrich Woebcken je odločitev za opustitev proizvodnje pojasnil z dejstvom, da se podjetje preoblikuje v proizvajalca avtomobilov, usmerjenega k družinam, in se želi osredotočiti na razvoj električnih avtomobilov. Ni pa izključil možnosti vnovične vrnitve hrošča, ki so ga v Nemčiji začeli izdelovati leta 1938 v času nacizma, nato pa v nekoliko osveženi različici obudili konec 90. let prejšnjega stoletja.

Na nemškem in drugih trgih je Volkswagen prodajo hroščev že ustavil. Koncern s sedežem v Wolfsburgu je tedaj pojasnil, da želi svojo produktno paleto z več kot 300 modeli narediti vitkejšo. To mu prinaša tudi znižanje stroškov.

Originalni hrošči so v ZDA prišli leta 1949 in bili pozneje popularni pri hipijih. Zaradi njihove velike priljubljenosti na ameriškem trgu se je nemški koncern v šestdesetih letih prejšnjega stoletja odločil zgraditi svojo prvo tovarno v Severni Ameriki. A potem je prodaja začela upadati in nazadnje je proizvodnjo hroščev ohranil le še v mehiški tovarni v Puebli, kjer so ji lani izdelali nekaj čez 15 tisoč.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti VW draži s T-crossom, malim SUV s prostorno kabino

Volkswagen je poletni čas začinil z zamaskirano podobo in risbo novega T-crossa. Najmanjšega SUV te znamke, ki bo bolj prostoren in...

AVTO
Posel
Posel Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost 5

»Slovenci so nad električnimi avtomobili navdušeni, kakšen kilometer dosega pa bi prišel prav,« opaža direktor slovenskega...

AGROBIZ
Novice
Novice Mehiški kmetje krivijo Volkswagen za sušo 1

Volkswagen s posebnimi topovi razbija oblake, ki lahko prinesejo točo, da bi s tem zaščitil nove avtomobile, parkirane ob tovarni v...

FINANCE
Članki
Članki Kako je v drugem četrtletju rasel slovenski BDP, izvemo danes

V članicah EU, za katere so že znani podatki, se je rast BDP v drugem četrtletju v primerjavi s prvim večinoma umirila; podobno...