Kakšna bo v letu 2019 rast v Sloveniji Kakšna bo v letu 2019 rast v Sloveniji Vsi napovedovalci se strinjajo, da bo prihodnje leto doma in na tujem zahtevnejše kot letošnje.
2019: Kaj se napoveduje v najpomembnejših panogah 2019: Kaj se napoveduje v najpomembnejših panogah Prognoze rasti in razvojnih trendov v gradbeništvu, transportu in logistiki, avtomobilizmu, trgovini na drobno, elektroindustriji, kovinski industriji, IKT, farmaciji, turizmu ter okolju in energetiki.
Komu se v letu 2019 ni treba bati za službo Komu se v letu 2019 ni treba bati za službo Vozniki, proizvodni in gradbeni delavci bodo v prihodnjem letu najbolj zaželeni.
7 tehnologij, ki bodo zaznamovale leto 2019 7 tehnologij, ki bodo zaznamovale leto 2019 O tem, kako nam bodo tehnološki trendi narekovali delo in življenje, vplivali na delovna mesta in kateri specialisti bodo najbolj iskani.

Od banan do nepremičnin in odpadkov: kaj je v ozadju vzpona Izeta Rastoderja in kaj vse je še pred njim

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 5 min
15.11.2018  21:00
Rastoder je preživel udarec sesutja Agorkokorja v letu 2016 in že lani je njegov posel z bananami spet začel pospešeno rasti. Zadnja leta verižno kupuje nasedle nepremičninske projekte, zdaj pa je pred njim vstop v nov posel predelave odpadkov z nakupom mariborske družbe Gorenje Surovina.
Od banan do nepremičnin in odpadkov: kaj je v ozadju vzpona Izeta Rastoderja in kaj vse je še pred njim
»Kralj banan« Izet Rastoder, ki zna banane izvažati celo v Afriko, bi z nakupom mariborske Surovine vstopil v povsem novo dejavnost, njegova skupina pa bi se okrepila na četrt milijona evrov prihodkov.

V nadaljevanju:

Izet Rastoder je najbogatejši novinec na lestvici 100 najbogatejših Slovencev, njegovo podjetje za trgovanje z eksotičnim sadjem je po naši oceni vredno že več kot 36 milijonov evrov. Skrivnost njegovega velikanskega dobička v poslu z bananami je dobro predvidevanje tržnih gibanj in spretno špekuliranje z nabavnimi cenami. Kupuje poceni, prodaja drago. Bo poslovnežu, ki včasih hodi tudi po robu in ga zato celo preganjajo kriminalisti, isto uspelo z nasedlimi nepremičninskimi projekti, ki jih vneto kupuje v zadnjem času? 

Naročnikom na Finance pripada digitalni dostop do vseh člankov revije Najbogatejši Slovenci 2018. Cena naročnine je en evro prvi mesec, 22,99 evra naslednje mesece. Odjava kadarkoli. 

Z nakupom naročnine boste dobili tudi dostop do teh člankov: 

Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

FINANCE
Članki
Članki (evropski semester) Slovenija pod drobnogledom Bruslja 4

Stekel je evropski semester 2019: evropska komisija se je spet odpravila na teren preverjat, kako Slovenija in druge članice izvajajo...

FINANCE
Članki
Članki Slovenski BDP se je povečal za 5%. Troši država, ljudje pa ne! 27

Gospodinjstva prvič po izhodu iz krize niso povečala lastne porabe

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

FINANCE
Članki
Članki V petek bomo izvedeli, kako Slovenija čuti umirjanje rasti na tujem 2

Slovenski statistični urad bo v petek objavil podatke, kakšna je bila gospodarska rast v Sloveniji v tretjem četrtletju in kako je nanjo...

AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...