- Članek je na voljo le naročnikom.
-
Sledite poslovnemu mediju, ki mu zaupate.
Naročite se na Finance »
Zaupa nam že več kot 15.000 naročnikov, zaupajte nam še vi.
Dostopajte takoj do aktualnih novic, člankov in analiz.
Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …
Zaupa nam že več kot 15.000 naročnikov, zaupajte nam še vi.
Dostopajte takoj do aktualnih novic, člankov in analiz.
Pred vstopom v EU smo v intelektualni in politični nemoči upali, da je brezupno stanje možno spremeniti od zunaj. Iz Bruslja in Strasbourga. Danes vemo, da to ni mogoče. Kaj nam ostane?
Intervju s s strokovnjakinjo za komuniciranje Darinko Pavlič Kamien
V letu 2020 smo imeli vojno s korono. Bo leto 2021 vojna z internetom?
V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.
Pomembno je predvsem to, da zagotavljajo profit. Ne glede na sredstva, ceno, strošek. Vedno in povsod.
Profesionalni in kredibilni, zaupanja vredni politični, pravosodni in medijski akterji so največji izziv za slovensko prihodnost. To je tisto, kar je treba zgraditi.
Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?
Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B