- Članek je na voljo le naročnikom.
-
Sledite poslovnemu mediju, ki mu zaupate.
Naročite se na Finance »
Zaupa nam že več kot 15.000 naročnikov, zaupajte nam še vi.
Dostopajte takoj do aktualnih novic, člankov in analiz.
Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …
Zaupa nam že več kot 15.000 naročnikov, zaupajte nam še vi.
Dostopajte takoj do aktualnih novic, člankov in analiz.
Google in druščina sta vredna več kot osem tisoč milijard dolarjev in obvladujeta globalne spletne storitve – od trgovine in komuniciranja do izobraževanja in poslušanja glasbe. Kaj pa sploh poganja njuno vrtoglavo rast, ali sta s konkurenco dokončno opravila in ali je njuno razkosanje dobra rešitev?
Tožba proti Googlu razkriva zapleteno dinamiko njegovih interakcij s ključnimi tekmeci; tožilci trdijo, da Google svojim tekmecem dejansko plačuje za to, da mu ne skačejo v zelje
"Smo kot balonček znotraj Googla. Največ stičnih točk imamo na področju tehnične infrastrukture, saj delamo na Googlovih platformah in uporabljamo njihova orodja. Sicer pa je kultura samosvoja," pravi Žiga Avsec, raziskovalec v podjetju DeepMind.
V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.
Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?
Ko podjetje doseže monopolni položaj, sta ohranjanje in monetizacija te prevlade donosnejša kot inoviranje, pravi eden od vodilnih ameriških kritikov "velike četverice” - Facebooka, Amazona, Googla in Appla.
Odgovor boste našli v prilogo Sodobno bančništvo in zavarovalništvo, ki si jo lahko brezplačno prenesete s spleta