Manager

Kakšen bo internet po letu 2021, ko bo veljala ­avtorska direktiva

O tem z Lukom Novakom iz Sazorja, enim od glavnih zagovornikov direktive, katere namen je zagotoviti pravično plačilo ustvarjalcem vsebin, ki prinašajo zaslužke lastnikom internetnih platform.

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

Avtor
18.04.2019 21:00
Čas branja: 13 min
Kakšen bo internet po letu 2021, ko bo veljala ­avtorska direktiva
Lahko da bodo spletne platforme nekatera dela rajši odstranile, kot da bi plačale avtorske pravice, vendar tega ne vidim kot nujno slabo. To je podobno, kot če bi rekel, da je problem, ker določena založba ne izdaja vsega, kar ji predlagajo, ker zaradi tega ni dostopno vse, kar je kdorkoli kadarkoli napisal. Foto: Jure Makovec

V nadaljevanju:

  • Kakšna je glavna razlika pri uveljavljanju avtorskih pravic po novi direktivi v primerjavi s sedanjo  zakonodajo o avtorskih pravicah?
  • Katera so odprta vprašanja, ki jih bo treba ob uveljavitvi direktive rešiti v lastni zakonodaji?
  • Nekaj primerov prikrajšanosti ustvarjalcev, katerih dela so popularna na spletnih platformah.
  • Kaj bo, če bodo spletni giganti nekatere vsebine rajši odstranili, kot da bi plačali avrotjem za objavo?

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 14,99 EUR

     

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa.

  • Finance - testni dostop

    [Omejena ponudba] Odklenite celotno vsebino članka in izkoristite 14-dnevni testni spletni dostop do Finance.si!

    14-dnevni spletni dostop se ob izteku zaključi in vas ne zavezuje k naročilu časnika Finance. Povezavo do naročilnice najdete » TUKAJ «.

    Finance testni dostop

    Moje finance
    Finančna šola
    Kako postati mojster spletnega oglaševanja?
    Moje finance
    Finančna šolaPia Bedene Kako postati mojster spletnega oglaševanja?

    Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?

    FINANCE
    Finančni vodnik 2024: Kam vlagati v času majhne rasti in velikih tveganj
    PRO
    Finance
    Finance PRO Finančni vodnik 2024: Kam vlagati v času majhne rasti in velikih tveganj (PRO)

    Če ste zamudili letošnjo izdajo Finančnega vodnika v tisku, si ga lahko preberete v spletni različici.

    FINANCE
    IKT
    Zakaj in kako spletno trgovino povezati z zalednimi sistemi
    IKT
    IKTKlemen Koncilja Zakaj in kako spletno trgovino povezati z zalednimi sistemi

    Medtem ko se je lani digitalizirala prodaja v strogem pomenu besede, se bo letos digitaliziral širši trženjski proces

    FINANCE
    V boj za oblast zamaskirani boj za svobodo govora
    Finance
    Simona Toplak V boj za oblast zamaskirani boj za svobodo govora 31

    V letu 2020 smo imeli vojno s korono. Bo leto 2021 vojna z internetom?

    FINANCE
    Manager
    Vzpon ekonomije spletnih ustvarjalcev: kako jih 50 milijonov poskuša zaslužiti na Youtubu, Instagramu, Twitchu ...
    Manager
    ManagerBlažej Kupec Vzpon ekonomije spletnih ustvarjalcev: kako jih 50 milijonov poskuša zaslužiti na Youtubu, Instagramu, Twitchu ...

    Še pred 25 leti so za informacije in zabavo skrbeli skoraj samo tradicionalni mediji, danes pa lahko vsebino pripravlja in objavlja vsak z računalnikom in internetom. Po svetu je takih okoli 50 milijonov. Kako delujejo, kakšne so zgodbe, tudi slovenske, in kje se skrivajo pasti?

    FINANCE
    SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje
    PRO
    Finance
    BREZPLAČNO
    Finance prPRO SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje (PRO)

    Odgovor boste našli v prilogo Sodobno bančništvo in zavarovalništvo, ki si jo lahko brezplačno prenesete s spleta