Kakšen bo internet po letu 2021, ko bo veljala avtorska direktiva
O tem z Lukom Novakom iz Sazorja, enim od glavnih zagovornikov direktive, katere namen je zagotoviti pravično plačilo ustvarjalcem vsebin, ki prinašajo zaslužke lastnikom internetnih platform.
Lahko da bodo spletne platforme nekatera dela rajši odstranile, kot da bi plačale avtorske pravice, vendar tega ne vidim kot nujno slabo. To je podobno, kot če bi rekel, da je problem, ker določena založba ne izdaja vsega, kar ji predlagajo, ker zaradi tega ni dostopno vse, kar je kdorkoli kadarkoli napisal.
Foto: Jure Makovec
V nadaljevanju:
Kakšna je glavna razlika pri uveljavljanju avtorskih pravic po novi direktivi v primerjavi s sedanjo zakonodajo o avtorskih pravicah?
Katera so odprta vprašanja, ki jih bo treba ob uveljavitvi direktive rešiti v lastni zakonodaji?
Nekaj primerov prikrajšanosti ustvarjalcev, katerih dela so popularna na spletnih platformah.
Kaj bo, če bodo spletni giganti nekatere vsebine rajši odstranili, kot da bi plačali avrotjem za objavo?
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj. Prisotnost podjetij na spletu je nujna, to bodo spoznali vsi na samostojni podjetniški poti in iskalci zaspolitev v številnih panogah. Enovitega študija za digitalni marketing še ni, zato zaposlovalci pri kandidatih iščejo predvsem praktično znanje in izkušnje. »Podjetja ves čas iščejo tovrsten kader, a ga močno primanjkuje. Še bolj pa ga bodo iskali v prihodnje,« meni Martin Miklavčič, strokovnjak za digitalni marketing. Kje lahko znanje o oglaševanju na spletu pridobimo brezplačno in si razširimo svoje zaposlitvene možnosti?
Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B
Še pred 25 leti so za informacije in zabavo skrbeli skoraj samo tradicionalni mediji, danes pa lahko vsebino pripravlja in objavlja vsak z računalnikom in internetom. Po svetu je takih okoli 50 milijonov. Kako delujejo, kakšne so zgodbe, tudi slovenske, in kje se skrivajo pasti?