Avti, ki se ''pogovarjajo'', hladilniki, ki naročajo hrano... - kako drugače bomo živeli s tehnologijo 5G Avti, ki se ''pogovarjajo'', hladilniki, ki naročajo hrano... - kako drugače bomo živeli s tehnologijo 5G Države začenjajo komercialno uvajati tehnologijo 5G, ki bo prinesla prednosti tako velikim kot malim podjetjem. Katere panoge bo 5G najbolj spremenil, kako bo predrugačil življenje ljudi? Kdo v Sloveniji že testira to tehnologijo in kakšne so prve izkušnje?
Kako je mladi kemik zgradil največjo tovarno električnih avtov na svetu - in postal eden najbogatejših Kitajcev Kako je mladi kemik zgradil največjo tovarno električnih avtov na svetu - in postal eden najbogatejših Kitajcev Vang Čuanfu je kariero začel kot raziskovalec v državnem laboratoriju, pri tridesetih pa se je odločil za podjetništvo. Pravi čas je zaznal priložnost v elektrifikaciji vozil, ki jo je krepko podprla kitajska država, in postal eden najbogatejših Kitajcev.
Koprski študent razvil računalniško igro, ki postaja svetovni hit Koprski študent razvil računalniško igro, ki postaja svetovni hit Za razvoj je Marko Grgurović porabil le malo denarja, za promocijo nič, pa vseeno je računalniška igra mordhau, ki so jo razvili v njegovem podjetju Triniterion, v dobrih treh tednih prepričala 950 tisoč kupcev po vsem svetu.
(intervju) Evropske volitve: ste tudi vi racionalni nevednež? (intervju) Evropske volitve: ste tudi vi racionalni nevednež? Se tudi vam zdi, da se ne splača poglabljati v programe strank in politikov, saj vsi obljubljajo isto in se ne da ugotoviti, kdo manj laže. To je odnos racionalnih nevednežev, pravi sociolog Miran Lavrič v intervjuju, v katerem pojasnjuje raziskavo Slovenska mladina 2018/2019. Očitno se racionalna nevednost širi tudi med starejšimi. In koga volijo racionalni nevedneži, če sploh gredo na volitve? Všeč so jim avtoritarni politiki, ki obljubljajo, da bodo uredili zadeve.

(intervju) Jan Gehl: Ljudje so se izseljevali iz mest, ker so hoteli vrtove in drevesa, zdaj pa se poskušajo vrniti

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
intervju   dodaj
arhitektura   dodaj
Danska   dodaj
mobilnost   dodaj
Jan Gehl dodaj
 
Čas branja: 10 min
09.05.2019  21:00  Dopolnjeno: 10.05.2019 11:04
»V listini Združenih narodov ne boste našli pravic avtomobilov,« pravi arhitekt Jan Gehl, ki je Köbenhavn uvrstil na vrh svetovnih lestvic najprijaznejših mest, nato pa »köbenhavniziral« mesta od New Yorka do Moskve.
(intervju) Jan Gehl: Ljudje so se izseljevali iz mest, ker so hoteli vrtove in drevesa, zdaj pa se poskušajo vrniti
Jan Gehl, arhitekt: V sedemdesetih in osemdesetih letih 20. stoletja so se prebivalci Köbenhavna množično selili na podeželje, ker so hoteli vrtove in drevesa. Od leta 2000 pa se s podeželja poskušajo vrniti v mesta, kjer so kultura, lepi javni prostori, dobra infrastruktura, dober javni promet in prijazna igrišča za otroke. Na podeželju pa posedajo in so vse bolj zdolgočaseni.

V nadaljevanju:

- Po 40 letih raziskovanja in proučevanja mest je Jan Gehl ustanovil podjetje Gehl Architects, ki zdaj po svetu zaposluje 85 ljudi, pisarne pa imajo tudi v New Yorku in na Danskem

- Kakšen je glavni recept za spreminjanje mest v ljudem prijazna naselja in zakaj je to v praksi v nekaterih državah res preprosto

- Zakaj Jan Gehl misli, da bi morali v Ljubljani podhode za pešce kar zasuti z gramozom

- Če gradimo širše ceste, v mesto privabimo več avtomobilskega prometa. Kako v mesta povabiti več pešcev in kolesarjev

- Zakaj Janu Gehlu ureditev "shared space" oziroma skupni prometni prostor ni najbolj všeč in kaj se mu zdi bolje

- Zakaj so ob 850-obletnici Köbenhavna fotografijo Jana Gehla nalepili na mestne avtobuse

Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
AVTO
Posel
Posel Trump usekal proti Kitajski ... konec tedna bo predvidoma znano, kaj bo s carinami na avtomobile 3

Strokovnjaki opozarjajo, da bodo višje carine za kitajsko blago bolele tudi Američane, saj jih ne bo plačevala Kitajska, temveč...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci brez načrta, kak brexit bi radi. Mayeva bi šla, če potrdijo njen sporazum. So se možnosti za urejeni brexit povečale? 12

Premierka Theresa May je javno naznanila, "da je pripravljena storiti, kar je najboljše za državo in njeno stranko" -- odstopiti, da se...

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi z Easyjetom iz Ljubljane še lahko leteli tudi v Berlin? 2

Če bi morda prišlo do neurejenega britanskega izstopa iz EU – v Bruslju so v ponedeljek ta scenarij označili za vse verjetnejšega...

FINANCE
Članki
Članki Britanski parlament se je izrekel: Nočemo trdega brexita. Pri glasovanju kaos - kaj sledi 38

Glasovanje se je sicer izšlo s pričakovanim izidom. A daleč, da bi šlo vse po načrtih, saj so tako voljo poslanci izrazili z...

IZVOZNIKI
Novice
Novice S kakšno gospodarsko rastjo so leto začeli največji slovenski izvozni trgi

Objavljamo še sveže napovedi, kaj so analitiki iz Bloombergove ankete napovedali Nemčiji, Franciji in Italiji do konca leta

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi VB za uvoz avtov uvedla 10-odstotno carino 7

Britanska vlada je danes naznanila, da bi v primeru trdega brexita za uvoz na britanski trg večinoma uvedla ničelne carine – a ne za...

FINANCE
Članki
Članki V VB odmeva pravno mnenje, ki ga vidijo kot dokaz proti sporazumu o brexitu 6

Kaj je premierka Mayeva včeraj izposlovala od EU, česa pa ne ... in kaj je iz tega izluščil državni pravobranilec Geoffrey Cox okoli...