Zaradi mešanja megle nad mariborskim letališčem nam grozi vračanje evropskih milijonov
Od državne investicije z grandioznimi načrti prek še grandioznejših načrtov skrivnostnih kitajskih vlagateljev do trdega pristanka, ki nas lahko stane milijonskih vračil evropskega denarja.
Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …
Ta terminal, ki ga je država leta 2012 zgradila z evropskimi sredstvi za 19 milijonov evrov, lahko sprejme 600 tisoč potnikov na leto. V desetih letih pa jih je šlo skozi letališče komaj dobrih 110 tisoč, v zadnjih dveh letih skoraj nič. Če ga zaprejo, bo treba evropski denar vrniti.
Foto: Jure Makovec
V nadaljevanju:
Koliko je stal novi letališki terminal, ki ga je država zgradila leta 2011, in kolikšne so njegove zmogljivosti?
S kakšnimi načrti je takratno ministrtvo za promet utemeljilo to naložbo?
Kaj so napovedovali kitajski lastniki, ko so prevzeli Aerodrom Maribor in vzeli letališče v najem?
Zakaj so Kitajci odpovedali najemno pogodbo?
Kakšne scenarije ima zdaj v rokavu ministrstvo Alenke Bratušek?
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.
Na družbenih omrežjih se pojavlja vse več fotografij iz eksotičnih krajev. Ob tem nas večinoma prevevajo različni občutki in vprašanja. Ali je res že čas za potovanje? Naj načrtujem prvomajske počitnice? Preverili smo, kako zdaj poteka potovanje v lastni režiji in kaj pripravljajo turistične agencije za toplejše mesece. So tudi kakšne spremembe pri vplačilih potovanj in vračilih?
Na ljubljanskem letališču Jožeta Pučnika so novembra našteli 4.300 potnikov, to je 95 odstotkov manj kot novembra 2019; tovora v zraku in na cestah pa je bilo več kot lani
Valentina Vengust je šest let preživela v Pekingu, danes pa v Nemčiji kot analitičarka pri inštitutu Mercator analizira interese in ambicije kitajske vlade. Pravi sicer, da je Kitajska veliko več kot pa njen trenutni politični sistem. »Dokler bo na oblasti partija, bo država velik izziv za Evropo,« dodaja.
Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.
Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.
Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki ih prejemate.