Fortune 500: Walmart ostaja največji, Apple znova najdobičkonosnejši
Od deseterice največjih ameriških podjetij se jih pet ukvarja z zdravjem, od tehnoloških velikanov sta med prvimi desetimi Apple in Amazon. Podjetniška koncentracija je vse večja, ekonomisti pojasnjujejo, zakaj bi nas moralo to skrbeti.
Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …
Doug McMillon (na sliki) je predsednik uprave največjega ameriškega podjetja Wallmart; ta trgovska veriga je lani z 2,2 milijona zaposlenih dosegla 514,4 milijarde dolarjev prihodkov. To pomeni, da je z dvainpolkrat več sodelavci dosegla za 60 odstotkov več prometa kot Amazon, ki ga vodi Jeff Bezos, toda Amazon je izkazal deset milijard dolarjev dobička, Wallmart pa le 6,7 milijarde.
Foto: Manuel Lopez/WEF
V nadaljevanju:
Katero podjetje je v ZDA največje, katero najbolj dobičkonosno in katero zaposluje največ ljudi?
Kdo se po lestvici vzpenja najbolj hitro?
Kako se koncentrira ekonomska moč in zakaj je to lahko problem?
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Trije tehnološki velikani so skupaj v preteklem četrtletju ustvarili za skoraj 190 milijard dolarjev prihodkov, kar je 40 odstotkov več kot v istem obdobju lani
Andy Jassy bo stavil na računalništvo v oblaku, spopasti pa se bo moral s sindikalizmom zaposlenih, protimonopolno regulacijo in ohranjanjem rasti ene od najvrednejših tehnoloških korporacij.
Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B
Piškotke uporabljamo za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.
Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.
Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.
Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki ih prejemate.