- Članek je na voljo le naročnikom.
-
Sledite poslovnemu mediju, ki mu zaupate.
Naročite se na Finance »
Zaupa nam že več kot 15.000 naročnikov, zaupajte nam še vi.
Dostopajte takoj do aktualnih novic, člankov in analiz.
Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …
Zaupa nam že več kot 15.000 naročnikov, zaupajte nam še vi.
Dostopajte takoj do aktualnih novic, člankov in analiz.
Zadružna zveza Slovenije je za skupno mizo pripeljala trgovce in zadruge z željo, da bi se trgovci s posamezno zadrugo dogovorili tudi o povprečni odkupni ceni za zelenjavo in krompir, po zelenjavi bodo prišli na vrsto drugi pridelki in nova pogajanja
Tedensko testiranje pa je obvezno za kmete, ki svoje pridelke prodajajo na tržnici in premični stojnici zunaj tržnic, ter zaposlene v kmetijskih prodajalnah zadrug.
V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.
Donosnosti delnic hitrorastočih podjetij že več let presegajo povprečno donosnost delniškega trga, še večja pa je razlika glede na vlaganje v delnice ugodno vrednotenih družb.
Leta 2019 smo nekateri že kar jasno videli, leto 2020 nam je pokazalo, leto 2021 pa bo potrdilo, da so nove drugačne tehnologije proizvodnje, robotizacija in digitalne vsebine tisto, kar že zdaj nujno potrebujemo, če želimo od kmetijstva živeti, preživeti, vlagati v njegov razvoj, ob tem pa imeti vsaj 10 dni dopusta. Ta drugačni način pridelave hrane je včasih zelo futurističen ali nedosegljiv, v drugih primerih pa je to tisto, kar nas čaka in se nekje že dogaja.
Skupna vrednost letošnjih 28 razpisov pod okriljem ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano znaša 183,3 milijona evrov.
Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B