Drage bralke in cenjeni bralci, spoštovani poslovni partnerji, vsak petek smo izdajali dve tiskani publikaciji, dnevnik Finance in revijo Manager. Prihodnji teden bo drugače, tiskane petkove Finance bomo združili s tednikom Manager. Vsi, ki nas berete prek interneta, boste opazili, da bo na ekranih več prispevkov tednika Manager, bralci tiskanega dnevnika pa petkovih tiskanih Financ ne boste več prejeli, saj bomo vsebine petkovega časopisa prenesli v prenovljeni Manager, ki bo – tako v tisku kot tudi na spletu – obsežnejši in krepkejši, v tiskani različici tudi lepši in debelejši.
Zakaj smo se odločili za ta korak? Precej truda vlagamo v spremljanje bralnih navad našega občinstva. Očitno je, da se ob delovnih dnevih, in to ves dan, berejo predvsem novice, sicer tudi analize, mnenja in podobno, vendar se je z razvojem tehnologije in vse hitrejšim vrtenjem sveta branje poglobljenih vsebin preneslo na čas ob koncu tedna. Manager izhaja ob petkih, tiskani se nese s seboj domov – zato, da se docela in dobro prebere. Zato ni več potrebe za petkov tiskani dnevnik Finance, tudi tiste vsebine, ki so poleg novic izhajale v petkovem dnevniku, boste zdaj prejemali v reviji Manager, ki bo bogatejša in bo ponujala še več branja za petek popoldne, soboto in nedeljo.
Danes beremo takole: veliko nas prisega na tisk, menim, da bo tako še dolgo, če ne večno, vendar nas je tudi vse več takih, ki beremo na pametnem telefonu, bralniku in računalniku. Preplet tiska in interneta, ki je na pohodu zdaj že vrsto let, je danes nekaj povsem normalnega. Tisk in ekran sta postala dobra partnerja. Kdor Manager bere na spletu, bralniku ali pametnem telefonu, bo to počel še naprej, na tiskani Manager – zelo veliko nas je, ki ga beremo na papirju – pa bomo lahko še bolj ponosni.
Lahko bo kdo porekel, da poskušamo varčevati, saj petkovega dnevnika Finance več ne bomo tiskali oziroma raznašali. No, ni tako. Že zdaj levji delež stroškov odpade na izdelavo vsebin, strošek tiska in raznosa pa je v sodobnih časih postal tudi strošek za tehnologijo, ki nam omogoča, da vemo, s čim in kdaj naj bralcu postrežemo. Povedano drugače: k stroškom za tudi danes še kako potrebni tisk in raznos se je pridružil strošek razvoja internetnih tehnologij, s katerimi lahko svoje kupce, ki jih zelo cenimo in smo jim hvaležni, še bolje zadovoljimo. Poštarju, grafiku, oblikovalcu in tiskarju se je pridružil razvojnik. In teh je na Časniku Finance kar nekaj in tudi zaradi njih je podjetje Časnik Finance tako rekoč edino slovensko založniško podjetje, ki se lahko pohvali, da po spletu in tudi prek tiska prodaja vse več novinarskih vsebin. Pri vsem tem so seveda še kako pomembni novinarji, vešči novih tehnologij, oblikovalci, grafiki, prodajniki, vsi, ki so udeleženi pri izdelavi vsebin. Vsem hvala.
Drage bralke in cenjeni bralci, spoštovani poslovni partnerji, obljubljamo, da bo petkov Manager, ki se mu v enem snopu poslej pridružuje tudi petkov tiskani dnevnik Finance, še boljši. Srečni smo, ker vas lahko spremljamo na vaši poslovni in osebni poti; dovolite mi, prosim, da se vam ob tej »združevalni« priložnosti prisrčno zahvalim in vam zaželim veliko poslovnih uspehov, osebne sreče in kakovostnega branja.