Psihologija potrošnje: kakšni kupci so pokukali iz koronakokona. Kupujemo kolesa, kaj še? Psihologija potrošnje: kakšni kupci so pokukali iz koronakokona. Kupujemo kolesa, kaj še? V Bauhausu pospešeno prodajajo trampoline in bazene, v Enaa letijo s polic televizorji in elektronika, v založbah tiskajo psihološke priročnike, v vrtnarske centre so privreli novi kupci sadik, raste zanimanje za energetske prenove, v Gen-I dosegajo rekorde pri prodaji sončnih elektrarn
(intervju) Marjan Pogačnik, Iskra Mehanizmi: Skrbi me, da nam močan odboj v letu 2021 preprečijo banke (intervju) Marjan Pogačnik, Iskra Mehanizmi: Skrbi me, da nam močan odboj v letu 2021 preprečijo banke Prvi mož Iskre Mehanizmov o dokončanju nove tovarne, polovici manj naročil, nepopularnosti subvencij za avtomobiliste v Nemčiji, načrtih močne rasti poslov prihodnje leto in o nujnosti nadaljevanja naložb.
Kupujte, ne kupujte Kupujte, ne kupujte Milijarde državnih pomoči v paketih za okrevanje gospodarstva ne morejo vrniti zaupanja potrošnikov, če jih spremljajo zastraševalni tviti in promocija polarizacije
Najpodjetniška ideja: Noir Food – drugačno ocenjevanje restavracij, chefov … Najpodjetniška ideja: Noir Food – drugačno ocenjevanje restavracij, chefov … Ljubljanski startup, ki deluje na podlagi pri nas dokaj svežega koncepta skupnosti znamk, želi po Ljubljani osvojiti še London in druga mesta
Založba Eda Sheerana na borzni oder po sveži milijardi Založba Eda Sheerana na borzni oder po sveži milijardi Warner Music Group, tretja največja glasbena založba na svetu, je zbobnala dovolj zanimanja vlagateljev za skoraj dve milijardi dolarjev svežega kapitala
Komentar

Manager bo s petkovimi Financami še močnejši

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
mediji   dodaj
digitalizacija   dodaj
 
Čas branja: 2 min
26.09.2019  14:00

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
mediji   dodaj
digitalizacija   dodaj

Drage bralke in cenjeni bralci, spoštovani poslovni partnerji, vsak petek smo izdajali dve tiskani publikaciji, dnevnik Finance in revijo Manager. Prihodnji teden bo drugače, tiskane petkove Finance bomo združili s tednikom Manager. Vsi, ki nas berete prek interneta, boste opazili, da bo na ekranih več prispevkov tednika Manager, bralci tiskanega dnevnika pa petkovih tiskanih Financ ne boste več prejeli, saj bomo vsebine petkovega časopisa prenesli v prenovljeni Manager, ki bo – tako v tisku kot tudi na spletu – obsežnejši in krepkejši, v tiskani različici tudi lepši in debelejši.

Zakaj smo se odločili za ta korak? Precej truda vlagamo v spremljanje bralnih navad našega občinstva. Očitno je, da se ob delovnih dnevih, in to ves dan, berejo predvsem novice, sicer tudi analize, mnenja in podobno, vendar se je z razvojem tehnologije in vse hitrejšim vrtenjem sveta branje poglobljenih vsebin preneslo na čas ob koncu tedna. Manager izhaja ob petkih, tiskani se nese s seboj domov – zato, da se docela in dobro prebere. Zato ni več potrebe za petkov tiskani dnevnik Finance, tudi tiste vsebine, ki so poleg novic izhajale v petkovem dnevniku, boste zdaj prejemali v reviji Manager, ki bo bogatejša in bo ponujala še več branja za petek popoldne, soboto in nedeljo.

Danes beremo takole: veliko nas prisega na tisk, menim, da bo tako še dolgo, če ne večno, vendar nas je tudi vse več takih, ki beremo na pametnem telefonu, bralniku in računalniku. Preplet tiska in interneta, ki je na pohodu zdaj že vrsto let, je danes nekaj povsem normalnega. Tisk in ekran sta postala dobra partnerja. Kdor Manager bere na spletu, bralniku ali pametnem telefonu, bo to počel še naprej, na tiskani Manager – zelo veliko nas je, ki ga beremo na papirju – pa bomo lahko še bolj ponosni.

Lahko bo kdo porekel, da poskušamo varčevati, saj petkovega dnevnika Finance več ne bomo tiskali oziroma raznašali. No, ni tako. Že zdaj levji delež stroškov odpade na izdelavo vsebin, strošek tiska in raznosa pa je v sodobnih časih postal tudi strošek za tehnologijo, ki nam omogoča, da vemo, s čim in kdaj naj bralcu postrežemo. Povedano drugače: k stroškom za tudi danes še kako potrebni tisk in raznos se je pridružil strošek razvoja internetnih tehnologij, s katerimi lahko svoje kupce, ki jih zelo cenimo in smo jim hvaležni, še bolje zadovoljimo. Poštarju, grafiku, oblikovalcu in tiskarju se je pridružil razvojnik. In teh je na Časniku Finance kar nekaj in tudi zaradi njih je podjetje Časnik Finance tako rekoč edino slovensko založniško podjetje, ki se lahko pohvali, da po spletu in tudi prek tiska prodaja vse več novinarskih vsebin. Pri vsem tem so seveda še kako pomembni novinarji, vešči novih tehnologij, oblikovalci, grafiki, prodajniki, vsi, ki so udeleženi pri izdelavi vsebin. Vsem hvala.

Drage bralke in cenjeni bralci, spoštovani poslovni partnerji, obljubljamo, da bo petkov Manager, ki se mu v enem snopu poslej pridružuje tudi petkov tiskani dnevnik Finance, še boljši. Srečni smo, ker vas lahko spremljamo na vaši poslovni in osebni poti; dovolite mi, prosim, da se vam ob tej »združevalni« priložnosti prisrčno zahvalim in vam zaželim veliko poslovnih uspehov, osebne sreče in kakovostnega branja.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Kdaj bomo plačali večerjo? 17

Rad bi, da se zavedamo, da od države nismo dobili darila. Moti me tudi miselnost velikega dela ljudi, da je treba zdaj, ko država deli...

MANAGER
Manager
Manager Lomilci koronakrize: ta podjetja so odporna proti virusu

Poiskali smo podjetja, ki so kljub gospodarskemu mrku ohranila naročila ali pa celo pridobila nove kupce

MANAGER
Manager
Manager Janšev turistični vavčer veselo izkoristite 31

Danes je pametno zapravljati, ne pa brezglavo varčevati.

MANAGER
Manager
Manager Kaj vse se napoveduje s tehnologijo 6G? Sliši se kot znanstvena fantastika 23

Čeprav 5G še ni zares zaživel, se že živahno razpravlja o naslednji generaciji mobilne tehnologije, ki naj bi jo dočakali čez deset...

MANAGER
Manager
Manager Merklova gre nad Kurza, Kurz nad Janšo, vsi pa nad ZDA in Kitajce 4

V EU si bomo nagajali, vsi pa bomo proti Kaliforniji in Kitajski.

MANAGER
Manager
Manager Tesla prehiteva po desni, a Volkswagen že stopa na plin 3

Elon Musk premaguje borzo, »butasto« kalifornijsko koronazaporo, a ni edini, ki se pripravlja na vojno za kupce avtov.

MANAGER
Manager
Manager Spoznajte inštruktorja matematike, ki je postal milijarder 4

Kako se je indijski matematik Bidžu Ravendran s startupom za spletno izobraževanje letos uvrstil med najbogatejše ljudi na svetu.

MANAGER
Manager
Manager Psihologija potrošnje: kakšni kupci so pokukali iz koronakokona. Kupujemo kolesa, kaj še? 1

V Bauhausu pospešeno prodajajo trampoline in bazene, v Enaa letijo s polic televizorji in elektronika, v založbah tiskajo psihološke...