Manager
Komentar

Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec

Doslej so bili vsi železniški projekti za Slovenijo predragi, ekonomsko neučinkoviti in politično neizvedljivi, minister Vrtovec pa pravi: vse lahko rešimo, denar ni težava!

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

04.02.2021 06:00
Čas branja: 2 min

V nadaljevanju:

Minister Jernej Vrtovec je do zdaj obljubil kompletno prenovo železnic, progo proti Brniku, novo progo med Ljubljano in Celjem čez Savinjsko dolino in tudi rešitev za umik tovornega prometa iz...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 9 EUR

    NA VOLJO SAMO DO 5. MAJA!

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Podkastov in Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa in Podjetnikovega opomnika.

  • Finance - testni dostop

    [Omejena ponudba] Odklenite celotno vsebino članka in izkoristite 14-dnevni testni spletni dostop do Finance.si!

    14-dnevni spletni dostop se ob izteku zaključi in vas ne zavezuje k naročilu časnika Finance. Povezavo do naročilnice najdete » TUKAJ «.

    Finance testni dostop

    FINANCE
    PMM
    Bomo res temeljito reformirali prometno politiko in železnice usposobili za dostojen potniški promet?
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija Bomo res temeljito reformirali prometno politiko in železnice usposobili za dostojen potniški promet? 3

    V noveli resolucije o razvoju prometa do leta 2030 so na ministrstvu za infrastrukturo prvič doslej konkretno zapisali, da bodo proge imele prednost pred širitvijo avtocestnega obroča

    FINANCE
    Transport in logistika
    Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake
    Transport in logistika
    Transport in logistikaNataša Koražija Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake

    Prometni ministri Nemčije, Francije, Avstrije in Švice so se s šefi Deutsche Bahna, SNCF, avstrijskih železnic ÖBB in švicarskih SBB dogovorili o širitvi omrežja mednarodnih nočnih vlakov v Evropi

    FINANCE
    Članki
    Slovenija lahko pri naložbah za okrevanje izkoristi tudi vire EIB
    Finance
    FinanceAlbina Kenda Slovenija lahko pri naložbah za okrevanje izkoristi tudi vire EIB 2

    Lani je Evropska investicijska banka EIB financiranje za slovenske projekte povečala kar za petino

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

    FINANCE
    PMM
    Takšno 'zeleno' prihodnost nam pripravlja politika: za železnice 272, za ceste pa več kot 800 milijonov
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija Takšno 'zeleno' prihodnost nam pripravlja politika: za železnice 272, za ceste pa več kot 800 milijonov 4

    Po dosedanjem predlogu načrta za okrevanje in odpornost naj bi na železnicah zgradili postaje Domžale, Grosuplje in Ljubljana ter prenovili del gorenjske proge, ambicije na cestah pa so trikrat večje

    FINANCE
    PMM
    (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo 3

    Konkurenčen javni železniški potniški promet bi lahko dobili do leta 2030, v celoti pa do leta 2050. Okvirna ocena naložb v infrastrukturo, ki bi omogočala uvedbo taktnega potniškega prometa, je od tri do štiri milijarde evrov. V to številko še ni vključena poglobitev tirov v Ljubljani.

    FINANCE
    PMM
    74 odstotkov Evropejcev namerava po odpravi koronskih omejitev leteti manj
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija 74 odstotkov Evropejcev namerava po odpravi koronskih omejitev leteti manj 6

    Iz okoljskih razlogov bi se ljudje najlažje odpovedali letenju, najtežje pa avtu, kaže raziskava Evropske investicijske banke, kjer so preverjali pripravljenost ljudi za spreminjanje navad

    FINANCE
    (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
    PRO
    Finance
    Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

    Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.