Printee je blagovna znamka podjetja 4FUN z mobilno aplikacijo za preprosto naročanje izdelave fotografij. Z aplikacijo, ki je na slovenskem trgu od leta 2017, so v tisk poslali že več kot tri milijone fotografij.
»Naša vizija temelji na treh glavnih stebrih: uporaba naj bo preprosta, kakovost slik mora biti najboljša, hitrost izdelave skupaj z dostavo pa čim krajša,« opisuje Rok Matjaž, odgovoren za razvoj, ki je podjetje ustanovil skupaj z bratom Juretom in Juretom Lukačem, ki je idejni vodja in opravlja naloge direktorja, ter glavnim programerjem Jakobom Sočanom.
Mreža majhnih fotostudiev
Pred petimi leti so začeli razvijati tedaj še nišno storitev naročanja in izdelovanja slik, ki jih prilagodijo bodisi za slike za na steno, mizo ali koledar, v album, fotoknjigo bodisi samo za v spominsko škatlo. »Navdih za naše delo je vrhunska kakovost dela majhnih fotostudiev, ki so pravi mojstri fotografije in uporabljajo klasične tehnologije, kot je silver halide, ki že desetletja velja za zlati standard v fotografski panogi. Slike so bolj kakovostne in dolgo obstojne – torej arhivske,« opisuje Rok Matjaž.
»Kar želimo, da nas razlikuje od preostalih, je, da postanemo platforma za vse mojstre fotografije, ki lahko našo aplikacijo uporabljajo kot orodje za komunikacijo s svojimi strankami,« pojasnjuje sogovornik. Poslovni model deluje tako, da bo uporabnik skeniral QR-kodo in povezal aplikacijo z izbranim fotostudiem. Uporabnik bo razvijalcem aplikacije ob vsakem naročilu plačal strošek obdelave naročila v vrednosti nekaj evrov, fotostudiu pa poravnal stroške naročenih izdelkov.
Registracija fotostudia v sistem poteka v nekaj preprostih korakih in je na voljo na naslovu prijava.printeepro.com. Aplikacija je za vse fotostudie brezplačna, saj jim v 4FUN želijo s tem pomagati, da lahko ohranijo svoj posel. Vzporedno bodo tisti, ki bodo to želeli, vključeni v mrežo Printee, ki jo bodo uporabljali kot dodaten vir zaslužka, saj bo delovala kot neke vrste borza naročil uporabnikov aplikacije Printee. Naročilo bo lahko prevzel najbližji studio ali tiskar. »Želimo si, da bi s takšnim poslovnim modelom čas izdelave skrajšali na eno uro od oddaje naročila za vse tiste, ki še isti dan potrebujejo personalizirano darilo z močnim čustvenim nabojem,« pravi Rok Matjaž.
Prvi madžarski trg, zdaj pa naprej
Aplikacija Printee, ki bo kmalu omogočala tudi avtomatsko prilagoditev izreza ter izboljšavo ločljivosti fotografij na podlagi umetne inteligence, je že na voljo na slovenskem in madžarskem trgu, ki sta bila strateško najpomembnejša za zagon in testiranje poslovnega modela, od junija pa bodo naročila možna v vseh državah Evropske unije.
Matjaž napoveduje, da bodo tudi letošnje leto zaokrožili na nekoliko manj kot pol milijona evrov prihodkov. »Razvojnih idej imamo veliko, v ekipi nas je skupaj z marketingom, podporo strankam in programerji že deset. Ekipa je res zavzeta in se trudimo, da Printee postane sinonim za kakovostno natisnjeno fotografijo kjerkoli na svetu.«
Predlani je bil 4FUN z aplikacijo Printee na konferenci Next Round izbran za »the most investible startup«, pa so vseeno ostali brez denarja. »Potencial naše industrije je podcenjen, zato večjega vložka za zdaj še nismo prejeli, se pa o tem pogovarjamo s sorodnim podjetjem, potegovali se bomo tudi za denar z razpisov Slovenskega podjetniškega sklada,« pravi Matjaž, odgovoren za razvoj v podjetju 4FUN, ki deluje pod okriljem Inkubatorja savinjske regije.