Kako ukrotiti tehnološke vsevede – in kaj, če se podatkov polastijo države Kako ukrotiti tehnološke vsevede – in kaj, če se podatkov polastijo države Verjetno nihče na svetu, niti nobena tajna služba, o vas nima toliko informacij kot Google. Mogoče mu je blizu Facebook, ki vam sledi tudi, če ga sploh ne uporabljate. Ob čedalje pogostejših javnih zahtevah za zakonsko omejitev nebrzdane moči največjih tehnoloških velikanov pa se postavlja vprašanje, ali je družbena omrežja sploh mogoče spraviti pod smiseln nadzor.
Googlov tekmec, ki dela dobiček, ne da bi sledil uporabnikom Googlov tekmec, ki dela dobiček, ne da bi sledil uporabnikom Pred desetimi leti je Američan Gabriel Weinberg razvil iskalnik, ki spoštuje zasebnost uporabnikov in postaja po Facebookovem škandalu s prodajo podatkov vse bolj aktualen
(intervju) Vojmir Urlep, LMŠ: Politiko sem kot menedžer kritiziral, zakaj ji zdaj ne bi pomagal? (intervju) Vojmir Urlep, LMŠ: Politiko sem kot menedžer kritiziral, zakaj ji zdaj ne bi pomagal? Vojmir Urlep, nekdanji predsednik uprave Leka, pojasnjuje, zakaj kandidira za poslanca na Listi Marjana Šarca in kakšne predloge ima za boljše poslovno okolje.
(intervju) Dušan Olaj, SD: Slovenci nismo pripravljeni na velike spremembe. Zato bom delal majhne (intervju) Dušan Olaj, SD: Slovenci nismo pripravljeni na velike spremembe. Zato bom delal majhne O gospodarstvu in gospodarskem ministrstvu s podjetnikom, ki bo, če bo SD seveda v prihodnji vladi, kandidat za gospodarskega ministra
Gorenje in Bobinac: njune objektivne in subjektivne težave Gorenje in Bobinac: njune objektivne in subjektivne težave Kitajski interes za nakup Gorenja je priložnost za časten in še kar donosen izstop

Specialist za oživljanje tovarn na pogoriščih

10.11.2016  22:30
Franc Gregorčič je v dveh desetletjih ustvaril skupino, ki ima 550 zaposlenih in tovarne v Trebnjem, Šmarjeti, Krškem, na Blanci, Senovem in v Pazinu.
Specialist za oživljanje tovarn na pogoriščih
Da, tudi jabolka smo obirali na dvorišču tovarne. Tako se Franc Gregorčič spominja težkih prvih let po tem, ko je z osebnim posojilom kupil obrat propadle Adrie Caravan. Zdaj se pripravlja, da bo več kot 500-glavo skupino Plastoform polagoma prepustil trem sinovom.
Dolenjski poslovnež Franc Gregorčič je bil do letošnjega poletja v širši javnosti tako rekoč neznan, čeprav je v več kot dveh desetletjih skupaj s tremi sinovi zgradil uspešno družinsko...
Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Prebrali ste 3% članka.

BERITE NAPREJ...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Kako najbogatejši izbirajo svoje najožje sodelavce 2

Želijo sodelavce, ki jim lahko popolnoma zaupajo, zato pogosto iščejo kar v svoji bližini: med člani družine, prijatelji ali...

AVTO
Novice
Novice Kako smo merili porabo 1

Testni krog je bil dolg 113 kilometrov, pri tem smo opazili da merilniki kažejo različne kilometrine od 111 od 114 prevoženih kilometrov

MANAGER
Slovenija
Slovenija Vrtoglavi skoki, kakršnih od krize še ni bilo

Večje skoke vrednosti premoženja posameznikov smo beležili le v letu 2008, prag za vstop na lestvico se je dvignil za 2,5 milijona evrov.

SUBV
Članki
Članki Kje boste podjetja lahko dobila denar v letu 2017

Podjetniški sklad bo znova razpisal garancije za bančna posojila, ki so jih podjetja letos razgrabila

STARTAJ
Novice
Novice Milijoni in start-upi Slovencev v letu 2016

Pregledali smo, katere večje (in javno objavljene) investicije so letos prejeli start-upi Slovencev doma in po svetu.

FINANCE
Intervju: Kopičenje denarja je samo igra 22

Guru managementa Ichak Adizes o tem, kaj bo prišlo za kapitalizmom in kakšne vrednote morajo voditi posel.

MLADI
(Intervju): »Mladi se moramo zavedati, da je naivnost naš največji privilegij!« 1

Sta mlada, sta ekonomista, sta polna idej in gresta se start-up poimenovan Coolio!, v katerega je ta trenutek uprtih kar nekaj oči. Kako...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi To je 12 najboljših prevoznikov v Sloveniji 2

Med 101 najuspešnejšimi srednje velikimi podjetji, ki poganjajo jedro gospodarstva, smo našli 12 avtoprevoznikov, vsi so izvozniki!