Kaj vse se napoveduje s tehnologijo 6G? Sliši se kot znanstvena fantastika Kaj vse se napoveduje s tehnologijo 6G? Sliši se kot znanstvena fantastika Čeprav 5G še ni zares zaživel, se že živahno razpravlja o naslednji generaciji mobilne tehnologije, ki naj bi jo dočakali čez deset let in bi po napovedih omogočila neodvisne pametne stroje, internet čutov in morda celo sporazumevanje z živalmi.
(intervju) Violeta Bulc, nekdanja evropska komisarka: Globalna ekonomija ne bo ogrožena (intervju) Violeta Bulc, nekdanja evropska komisarka: Globalna ekonomija ne bo ogrožena Violeta Bulc o prihodnosti avtomobilov, prometa in globalizacije: Bistveno se bo spremenil odnos do hrane, pomembna bo lokalna pridelava. V prihodnje bo tudi precej bolj jasna delitev med tistim, kar se proizvaja globalno, kaj pa lokalno.
Korona je rahlo ustavila 5G, a mu tudi dala nov zalet Korona je rahlo ustavila 5G, a mu tudi dala nov zalet Telefoni, ki so dražji zaradi podpore za omrežja pete generacije, prihajajo v prodajo v neugodnem času
Turbulentni let Bransonovega Virgin Atlantica Turbulentni let Bransonovega Virgin Atlantica Britanski letalski prevoznik je, tako kot druge družbe v tej industriji, v velikih težavah. A je vanje zašel, še preden je udarila koronakriza.
Koliko stane prevoz od točke A do B? Odvisno, kdo računa Koliko stane prevoz od točke A do B? Odvisno, kdo računa Če bi bila prodaja avtomobilov naša edina težava, bi bil zagon gospodarske rasti po koronakrizi zelo preprost

Kitajski Geely je postal največji posamični lastnik nemškega Daimlerja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska...   dodaj
Geely dodaj
Volvo dodaj
Daimler dodaj
Li Shufu dodaj
 
Čas branja: 1 min
01.03.2018  21:00
Kitajski Geely je postal največji posamični lastnik nemškega Daimlerja
7,5 milijarde evrov je za 9,7-odstotni delež v nemškem Daimlerju odštel kitajski avtomobilski koncern Geely, ki je od ameriškega Forda leta 2010 kupil švedski Volvo.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Geely dodaj
Volvo dodaj
Daimler dodaj
Li Shufu dodaj

Kitajski avtomobilski koncern Geely, lastnik švedskega proizvajalca Volvo Cars, je postal tudi največji posamični lastnik nemškega avtomobilskega velikana Daimler. Za 9,7-odstotni delež v koncernu iz Stuttgarta je Geely oziroma njegov ustanovitelj in prvi mož, milijarder Li Shufu, odštel 7,5 milijarde evrov.

Z 9,7-odstotnim lastniškim deležem je Geely prehitel kuvajtski državni sklad, ki je lastnik 6,8 odstotka Daimlerja, in Renault Nissan, ki ima v nemškem izdelovalcu avtomobilov znamke Mercedes Benz 3,1-odstotni delež. Med tremi nemškimi avtomobilskimi velikani le Daimler ni v družinski lasti. Večinski lastnik Volkswagna je družinski klan Porsche-Piech, BMW pa je v 47-odstotni lasti najbogatejše Nemke Susanne Klatten in njenega brata Stefana Quandta.

Po besedah milijarderja Li Shufuja, ustanovitelja in prvega človeka Geelyja, ima Evropa zelo pomembno vlogo za razvoj avtomobilskih znamk v Geelyjevem portfelju. Z vstopom v lastništvo Daimlerja pa bodo laže kos izzivom, ki jih s svojim razvojem avtonomnih in električnih vozil pred klasične avtomobilske proizvajalce postavljajo tehnološki velikani, kot so Google, Apple in Tesla.

Kitajski avtomobilski proizvajalec, ki je leta 2010 od ameriškega velikana Ford prevzel švedskega proizvajalca Volvo Cars, je konec minulega leta postal še največji delničar koncerna Volvo Group. Kupil je namreč 8,2-odstotni delež in pridobil skupno 15,6-odstotni del glasovalnih pravic. Li Shufu na Forbesovi lestvici najbogatejših Kitajcev zaseda deseto mesto, na seznamu najbogatejših zemljanov pa 209. Njegovo premoženje je ocenjeno na skoraj 17 milijard ameriških dolarjev oziroma 13,7 milijarde evrov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Kdaj bomo plačali večerjo? 17

Rad bi, da se zavedamo, da od države nismo dobili darila. Moti me tudi miselnost velikega dela ljudi, da je treba zdaj, ko država deli...

MANAGER
Manager
Manager Lomilci koronakrize: ta podjetja so odporna proti virusu

Poiskali smo podjetja, ki so kljub gospodarskemu mrku ohranila naročila ali pa celo pridobila nove kupce

MANAGER
Manager
Manager Dočakali smo maj, čas sprostitve in krutega obračuna. Kaj sledi? 6

Jesen 2021 bo zlata. Tedaj bo zavladala nova normala in črepinje bodo pobrane.

MANAGER
Manager
Manager Janšev turistični vavčer veselo izkoristite 31

Danes je pametno zapravljati, ne pa brezglavo varčevati.

MANAGER
Manager
Manager Kaj vse se napoveduje s tehnologijo 6G? Sliši se kot znanstvena fantastika 23

Čeprav 5G še ni zares zaživel, se že živahno razpravlja o naslednji generaciji mobilne tehnologije, ki naj bi jo dočakali čez deset...

MANAGER
Manager
Manager Warren Buffett ne kupuje, Bank of America čaka novo dno 2

V tečaje na newyorški borzi je vgrajenega preveč optimizma, da bi bilo to vzdržno, ocenjuje ameriška banka

MANAGER
Manager
Manager Merklova gre nad Kurza, Kurz nad Janšo, vsi pa nad ZDA in Kitajce 4

V EU si bomo nagajali, vsi pa bomo proti Kaliforniji in Kitajski.

MANAGER
Manager
Manager Tesla prehiteva po desni, a Volkswagen že stopa na plin 3

Elon Musk premaguje borzo, »butasto« kalifornijsko koronazaporo, a ni edini, ki se pripravlja na vojno za kupce avtov.