(intervju) Na Balkanu vre na več koncih – kako resne so napetosti? (intervju) Na Balkanu vre na več koncih – kako resne so napetosti? V zadnjem letu je na zahodnem Balkanu znova bolj nemirno – demonstracije v Srbiji, protesti v BiH, kosovsko zvišanje carin … Kaj se dogaja, pojasnjuje Rok Zupančič s FDV, ki se zadnjih deset let intenzivno ukvarja s tem nemirnim območjem.
Kdo je najbogatejši Madžar, ki ga v Sloveniji zanimata Emonika in Abanka Kdo je najbogatejši Madžar, ki ga v Sloveniji zanimata Emonika in Abanka Sandor Csanyi, prijatelj Viktorja Orbana, že 27 let vodi banko OTP, ki je postala največja finančna ustanova v regiji. Prek podjetja Granit Polus je vstopil v projekt Emonika, OTP pa bi kupila Abanko.
Bo letos padel rekord z borznimi debiji? Bo letos padel rekord z borznimi debiji? Na borzi bi bilo letos lahko zbranega rekordno svežega kapitala, menijo analitiki. Med najverjetnejšimi IPO se omenjajo tehnološka podjetja Palantir, Slack in Pinterest ter tekmeca Uber in Lyft, ki sta že začela dirko, kdo bo prvi.
(intervju) Dejan Turk, šef A1 in Vip mobile: Slovenski način vodenja se v Srbiji ni obnesel (intervju) Dejan Turk, šef A1 in Vip mobile: Slovenski način vodenja se v Srbiji ni obnesel Dejan Turk vodi dva telekomunikacijska operaterja, slovenski A1 in srbski Vip mobile, in to tako, kot pravi, da zaposlenim ne ukazuje od zadaj, ampak z njimi juriša v prvih vrstah. Slovenski menedžer leta je zdaj še srbski.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.

Volkswagen bo vložil štiri milijarde dolarjev v digitalizacijo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
digitalizacija   dodaj
Volkswagen dodaj
Share dodaj
 
Čas branja: 1 min
30.08.2018  21:00
Volkswagen bo vložil štiri milijarde dolarjev v digitalizacijo
2.000 električnih avtomobilov bo po načrtih štela Volkswagnova flota v Berlinu sredi prihodnjega leta.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
digitalizacija   dodaj
Volkswagen dodaj
Share dodaj

Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen bo do leta 2025 za razvoj digitalnih storitev, povezanih v oblak, namenil štiri milijarde dolarjev (3,5 milijarde evrov).

Nova vozila bodo imela novo programsko opremo, ki bo pomagala pri avtonomni vožnji in bo v novo znamko Volkswagnovih električnih avtomobilov vgrajena od leta 2020. Namesto da bi imel avto okoli 70 senzorjev in krmilnikov, bodo ti povezani v en, skupni operacijski sistem, to pa bo omogočalo tudi, da se bo avto parkiral sam, saj se bodo podatki, ki jih bo v sistem posredoval parkirni senzor, povezovali tudi z volanom, zavorami in zemljevidom visoke ločljivosti. Volkswagen se namerava osredotočiti tudi na razvoj rešitev souporabe vozil We Share, po načrtih pa bo v drugem četrtletju 2019 v Berlinu že imel floto dva tisoč električnih avtomobilov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost 5

»Slovenci so nad električnimi avtomobili navdušeni, kakšen kilometer dosega pa bi prišel prav,« opaža direktor slovenskega...

AGROBIZ
Novice
Novice Mehiški kmetje krivijo Volkswagen za sušo 1

Volkswagen s posebnimi topovi razbija oblake, ki lahko prinesejo točo, da bi s tem zaščitil nove avtomobile, parkirane ob tovarni v...

AVTO
Novosti
Novosti VW draži s T-crossom, malim SUV s prostorno kabino

Volkswagen je poletni čas začinil z zamaskirano podobo in risbo novega T-crossa. Najmanjšega SUV te znamke, ki bo bolj prostoren in...