Sir James Dyson, ki je zaslovel in obogatel s sesalniki brez vrečk, je napovedal, da bo do leta 2020 naredil prav poseben električni avto in v njegov razvoj vložil 2,3 milijarde evrov. Podrobnosti o novem avtomobilu skrbno varujejo, Dyson je zaposlenim, tako revija Wired, celo napisal e-pošto, da morajo narediti vse, da njegove posebnosti ne bi prišle v javnost, ker da je v avtomobilski industriji konkurenca pri novih tehnologijah neusmiljena. Razkril je le, da je že oblikoval ekipo 400 inženirjev z izkušnjami v avtomobilizmu, vneto pa išče še nove.
Dyson, ki ga je britanska kraljica Elizabeta II. leta 2007 povišala v viteza, v svojem istoimenskem podjetju razvija vrsto manjših inovativnih naprav, od klimatskih, ki denimo tudi čistijo zrak, do krtač za pse. Toda izdelava avta, vzpostavitev globalne dobavne verige, pridobitev vseh dovoljenj in izgradnja proizvodne linije so povsem druga zgodba. In pri vsem tem še ustvarjati dobiček; Tesla na primer še vedno klepa velike izgube. Poleg tega poznavalci menijo, da dobri dve milijardi evrov še zdaleč ne bosta dovolj; pri Daimlerju so za razvoj električnega avta na primer porabili približno štirikrat več.
Čeprav je novica v javnost prišla šele pred kratkim, pa se je Dyson projekta električnega avta lotil že pred časom. Leta 2015 je denimo kupil podjetje Sakti3, specializirano za polprevodniške baterije. S to tehnologijo, ki jo za zdaj preizkušajo le v laboratorijih, naj bi bilo v zavojček, ki bo lažji in manjši od sedanjih litij-ionskih baterij, mogoče shraniti tudi veliko več energije.