Softversko podjetje za razvoj programskih rešitev za mobilno oglaševanje Celtra, ki so ga pred desetletjem ustanovili Miha Mikek, Matevž Klajnšek in Maja Mikek, sta letos s 15 milijoni dolarjev (13,4 milijona evrov) dokapitalizirala vodilna marketinška agencija na svetu WPP in sklad tveganega kapitala Unilever Ventures v lasti svetovnega ponudnika blagovnih znamk za široko porabo Unilever.
V Celtri, ki ima sedež v Bostonu, inženirski razvoj pa večinoma v Ljubljani, bodo sveži kapital porabili za širitev posla skupaj z največjimi oglaševalci. Celtra je lani prihodke povečala za 30 odstotkov. »Vidimo še veliko potenciala. Mislim, da bi lahko bili desetkrat večji, kot smo danes,« je junija v intervjuju za Manager povedal Mikek. Mesec pred tem pa je tehnološki velikan Google rešitve Celtre, s katero že dolgo sodelujeta, tudi predstavil na svoji letni konferenci za razvojnike.